GTA IV crack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
217
ik heb een probleem met men gedownloade versie van GTA IV
ik heb een gedownloade versie van GTA IV & ik moest er een crack voor downloaden
dat ik heb ik allemaal gedaan maar ik kan nog steeds niet spelen
ik moet die nog steeds activeren enzo
ik heb al verschillende keren geprobeert voor te activeren
om te testen of het dan zou werken
maar dat lukt niet
kan iemand mij hier bij helpen

alvast bedankt
 
@Wiestje,
Vaak zit er een NFO bestandje bij met uitleg, deze kun je met kladblok openen. Komt er op neer dat je de crack naar de installatie map van de game moet kopiëren en een reeds bestaand bestand daarmee moet vervangen.
 
Laatst bewerkt:
@Wiestje,
Vaak zit er een NFO bestandje bij met uitleg, deze kun je met kladblok openen. Komt er op neer dat je de crack naar de installatie map van de game moet kopiëren en een reeds bestaand bestand daarmee moet vervangen.

oke zal eens kijken :p
had er nog niet aangedacht
zal wel iets laten weten als het werkt of niet werkt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic verplaatst, gezien dit niet over spel voor console gaat.

Verplaatst Overige consoles --->> Spel werkt niet (meer).
 
@Wiestje,
Vaak zit er een NFO bestandje bij met uitleg, deze kun je met kladblok openen. Komt er op neer dat je de crack naar de installatie map van de game moet kopiëren en een reeds bestaand bestand daarmee moet vervangen.

allereerst srry voor deze "spam"
maar er zit geen NFO bestandje bij
alleen readme bestandjes en daar staat nks over crack
zelfs niet bij de crack zelf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoek in de installatie map hetzelfde bestand op. Je weet dan waar naar de crack gekopieerd moet worden.
 
Zoek in de installatie map hetzelfde bestand op. Je weet dan waar naar de crack gekopieerd moet worden.

die crack is launchGTAIV
zelfde naam als het bestandje zelf
ik heb het al gekopieerd daar maar er verandert nks
 
Heb je ook netjes een rockstar accout gemaakt? Een die je alleen offline gebruikt?

En een Xlife offline account? Die heb je namelijk ook nodig om te kunnen spelen.
 
Heb je ook netjes een rockstar accout gemaakt? Een die je alleen offline gebruikt?

En een Xlife offline account? Die heb je namelijk ook nodig om te kunnen spelen.

heb zo die rockstar dinge gedownload en account gemaakt
maar zover zit ik helemaal nog niet :p
moet eerst nog voorbij dat activitie dinge zo :p
maar die *** crack wilt niet werke :S
ofwel doe ik iets verkeerd
 
Heb je nu al meerdere cracks over de install heen gegooit? Zo ja, dan eerst maar eens een geheel nieuwe instal.

Dan installeer je inclusief Rockstar! Plaatst de crack op de juiste lokatie, waarbij je de vraag MOET krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Daarna kunnen we weer veder. En gebruik het liefst de crack die bij de download zat.
 
Heb je nu al meerdere cracks over de install heen gegooit? Zo ja, dan eerst maar eens een geheel nieuwe instal.

Dan installeer je inclusief Rockstar! Plaatst de crack op de juiste lokatie, waarbij je de vraag MOET krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Daarna kunnen we weer veder. En gebruik het liefst de crack die bij de download zat.

ik heb geen meerdere cracks gebruikt doe ik trouwens nooit :p
ik heb de vraag gekregen of ik een bestaand bestand wil vervangen maar lukt niet
en er zat geen crack bij de download moest er 1 appart halen
kan het daar aan liggen??
 
ik had daar ook problemen mee ik had een No-Cd waarmee ik launchgtaiv.exe en een paar DLL's moest vervangen maar hij werkte niet. dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan