Gta iv doet na het laden van het spel niets meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

16374

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Berichten
4
Hallo allemaal

zo'n 3 jaar geleden heb ik het spel gta iv gekocht. Behalve dat de videokaart er 1 keer door kapot is gegaan, heb ik er verder nooit problemen mee ondervonden.
Gisteren deed hij het nog hartstikke goed, maar toen ik net de computer opstartte en het spel erin deed, doet hij niets meer.
Ik krijg zodra ik het laatje dicht doe een scherm met allerlei Chinese tekens, maar dat is bij mij altijd al en ik heb op internet gelezen dat dat ook normaal is.
Vervolgens klik ik op de snelkoppeling op het bureaublad, want dat doe ik altijd, en het scherm komt of je online of offline wilt spelen. Nou, ik heb allebei al geprobeerd, maar iedere keer als ik erop klik en het spel gaat laden, gebeurd er niets. Het spel start simpelweg niet meer op, zonder foutmeldingen of iets te geven.

Aan de pc kan het niet liggen want ik heb hem altijd in vrijwel de hoogste settings kunnen spelen en La noire werkt ook nog perfect.

Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe kan ik het oplossen??:confused:
 
Probeer GTA eens opnieuw te installeren. (rechter knop volgens mij in dat chinesige menu). Het lijkt erop dat GTA niet meer op je pc staat...
 
zal eens proberen. De vorige keer toen ik dat menu kreeg reageerde hij op geen van beide, maar misschien na 10x proberen ofzo wel.
 
maar ben je dan trouwens niet alles kwijt wat je tot dan toe hebt gedaan?????
 
In principe niet, maar voor de zekerheid kan je ze back-uppen. Ze staan ergens in een verborgen map in Gebruiker>jouwnaam> en dan moet je even zoeken in de verborgen mappen.
 
Heb het geprobeerd en ik heb nu een backup. Het spel lukte niet om meteen te hereinstalleren via dat chinese scherm, maar na hem gewist, opnieuw geinstalleerd te hebben en de backup erop gezet doet hij het gelukkig weer.

Super bedankt:thumb:
 
Heb je je saves ook teruggeplaatst? Werken die ook weer?
 
Om saves terug te plaatsen heb je trouwens xLiveless nodig, dan kun je helaas niet meer online. Of heb ik het hier mis?
 
Sinds wanneer heb je daar een programma voor nodig? Je kan de saves gewoon uit de map halen in AppData, Rockstar Games, GTA IV
 
Het is een tijdje geleden dat ik GTA IV heb gespeeld, maar volgens mij was het zo dat als je save games wilt 'installeren', om het zo even te noemen, je xLiveless nodig hebt om ze ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Maar het kan best zijn dat ik fout zit, zoals ik al zei is het een tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
 
Ja, die programmaatjes zijn er om het makkelijk te maken, maar die vind ik lastig te gebruiken :p. Ik werk liever gewoon met ctrl+c en ctrl+v.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan