gta IV eflc(Episodes From Liberty City) kan save file niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dundee25

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
OPGELOST gta IV eflc(Episodes From Liberty City) kan save file niet laden

probleem opgelost!
hoe:
als je het spel installeerd dan heet het mapje waar je het hebt geinstalleerd "EFLC" maar ik verander het steeds in bijv: "Gta iv" maar autoload kan het dan niet vinden dus.... gowoon een domme fout! je moet het mapje gewoon "EFLC" blijven noemen

hallo,

ik heb gta EFLC (Episodes From Liberty City) gekocht!
en ik heb GTA EFLC geinstalleerd en toen wilde ik het spelen lukt prima maar toen ik heb spel stopte wilde ik later weer verder spelen dus ik starte het spel op en wilde weer verder spelen maar er stond:"the downlaodable content required for this autoload is unavailable do you want to start a new game" nl:"het is niet gelukt om autosave te laden, wil je een nieuw spel beginnen?" en toen drukte ik: "OK" en toen kwam ik bij het laden maar dan crasht die! :(

Dit heb ik geprobeert:
uninstaleren en weer installeren (werkt wel, maar als ik het spel weer aflsluit en weer opstart is het zelfde probleem weer terug)
pc opnieuw opstarten (werkt niet)
op google gekeken (ik schoot er niks mee op)
als administrator opgestart (werkt niet)
de save's weg gehaald (werkt niet)

en ik weet niet wat ik verder moet doen

dit stond er op google maar ik snapte het niet.... iemand een idee? http://gta.answers.wikia.com/wiki/I_get_a_message:_%22the_downlaodable_content_required_for_this_autoload_is_unavailable%22.

Laatst bewerkt:
Wat voor besturingssysteem heb je? Je kan de save nog terughalen, want waarschijnlijk is het een ***lig probleem. Ik weet niet hoe ver je was (en met welke, TBOGT of TLAD), maar de missies zijn niet zo moeilijk, en anders wil ik ze wel voor je doen.

Ik heb windows 7 en 64 bit, en het spel werkt gewoon zonder lag (maar moet dan niet alles op hoog) en de eerste keer doet die het wel maar als ik hem sluit en weer aan zet niet meer dan komt er te staan: "the downlaodable content required for this autoload is unavailable" en als ik dan op "OK' druk om een nieuwe te maken crasht het spel ik kan hem dan alleen weer spelen als ik hem weer opnieuw installeer wat best wel lang duurt en ik had het spel net nieuw gekocht dus was niet zo heel ver met alle 2, maar als ik het spel opnieuw installeer zijn de saves er wel gewoon weer maar als ik het weer afsluit en weer opstart dan werkt het niet meer...... En ik heb op google gekeken maar dat schiete niet echt op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een online-account? Dan zou het kunnen zijn dat je geen internetverbinding hebt (tijdelijk) waardoor hij niet de locatie van je saves op kan vragen.

ik heb een online-account en ik heb internet verbinden maar ik heb al een manier gevonden!:

1. start gta eflc
2. meld je niet aan met je live acc
3. dan start je TLAD of DAMNED dan vraagt hij of je je wil aanmelden om te saven NIET DOEN
4. dan start die een nieuwe
5. dan meld je je aan bij live dan doe je NIET de update
6. ga je naar start - game en dan klik load en load je je save file!

Hoe krijg jij het voor elkaar om langs updates voor GFWL te komen? Daar liep een van mijn pc's altijd op vast en mijn game-pc kan er niet langs komen, dus moet ik wachten voordat ik kan gamen. Anders kan je die updates ook gewoon downloaden van de site van Rockstar Games.

als je inlogt staat er of je een update wilt doen dan klik je nee maar dan ben je wel ingelogt maar niet online

Ik weet het probleem!!!!!

als je je spel installeerd heet het mapje: "EFLC" maar ik wijzig de naam elke keer en daarom kan de autoload het niet vinden..... hele domme fout dus dat mapje gwoon "EFLC" laten heten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan