GTA IV: eigen radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb het spel GTA IV en het schijnt te kunnen dat je je eigen muziek op de radio kunt zetten als je hem voor de pc hebt.
Hoe moet je dit doen?:D

Dan moet je in de bestanden naar de radio zoeken en je eigen radio er in zetten. Ik raad het zelf af om er eigen muziek op te zetten. Mogelijk dat je GTA crasht

Nog nooit een crash(+ - 50 uur speeltijd) gehad met eigen muziek in gta iv.
Je moet de muziek plaatsen in het mapje user music, die staat in de map mijn documenten. En dan moet je bij opties de muziek nog even laden. Volgens mij gewoon op full scan drukken.

Ok,
Ik dacht al want het lukt andere wel maar bedankt ik zal het gaan proberen!

Laatst bewerkt:
Zeg ik heb het mapje gevonden maar nou is de vraag ik heb muziek die 9.45 Gigabyte is kan dit er allemaal op zonder dat er rare dingen gebeuren?
en dan nog iets als ik die hele hoop muziek erop kan zetten hoe ziet het er dan uit als je in een voetuig zit Ik bedoel zit het allemaal netjes in een mapje of als je van radio verandert dat je dan zegmaar duizenden radio's hebt met maar een nummer?
het komt er gewoon op neer: moet ik een mapje maken in user music of niet?
Oja en ik zie niks van Full scan of de muziek via opties laden je kan het toch ook gewoon kopiëren in het mapje user music?

Laatst bewerkt:
Wat GTA heeft gedaan is gewoon een hele lange clip gemaakt met een radio voor de hele dag. Wat jij nog zegt van al die radio zenders met maar 1 nummer, klopt. Je moet in windows movie maker al die nummers bij elkaar zetten. En dan pas in dat mapje plaatsen> maar als je 9 gig aan muziek er op wilt, zou ik toch meerdere radio zenders maken. 3 of 4 zenders. 3 gig per zender.

Ik hoop dat dit je verder helpt

En eh hoe moet dat hij zegt als ik die muziek inmporteer dat er bij een paar soorten een fout zit en dan klik ik op ok en geeft hij er maar EEN aan van de 2000 ongeveer.
En dan nog een vraag ik weet absoluut niet hoe dat zit met die windows movie maker ik heb er nog nooit mee gewerkt dus ik zou niet weten wat ik met die muziek zou moeten doen

Nou ik heb er 1579 en sommigen zijn heel groot en sommigen gewoon die ongeveer 5 MB zijn.
De grote zijn heel erg verschillend.

hey ik heb een probleem met die liedjes.

als ik het in de user music map doe en dan ingame bij options complete scan. wat is dan mijn user radio? ik zie nergens user radio?

ik hoor ook op geen enkele radio mijn muziek?

Nou een van mijn grote is 90,3 MB
Maar wat moet je dan eigenlijk doen bij die Windows Movie Maker om die liedjes op GTA IV aan de gang te krijgen heeft het met de grote te maken?
Het is gewoon zo dat ik mijn liedjes niet kan importeren op windows movie maker.

voor mensen die willen weten hoe dat gaat met liedjes.

doe het volgende:

1. ga naar mijn document>rockstar games>user music en poot hier al jou muziek (.mp3 formaat)
2. start gta4 en ga naar options>audio en zet autoscan op on en klik op complete scan, nu begint hij met het scannen van jou liedjes.
voor het gemak kun je kiezen uit radio, shuffle en sequential. radio = liedjes + reclame, shuffle = dan speelt hij alle liedjes in willekeurige volgorde zonder reclame, sequental = dan speelt hij alle liedjes in de volgorde hoe ze in de user music map staan ook zonder reclame.
3. als je nu ingame naar independance radio luisterd hoor je je eigen muziek.

als je het probleem hebt dat als je op complete scan klikt nix gebeurd dan moet je patch 1030 even downloaden.

Kun je die patch ook downloaden als je de game GTA IV gedownload hebt als torrent?

jah, alleen ik had het probleem dat de crack niet meer werkte dus moest ik nieuwe crack vinden alleen deed die het ook niet....

dus moest ik het spel herinstalleren, patch erop gooien en dan de crack voor 1030 erop gooien. toen deed hij het wel... nadeel is is dat ik overnieuw moest beginnen maar ik had het toch al uitgespeelt :P

Kun je ook verschillende eigen radio's maken?
ik heb zegmaar bijvoorbeeld 20 nummers op een radio en op de anderen radio ook 20 nummers.

nope er is maar een radio waar je eigen nummers kan afspelen.;)

ok nou heb ik nog een vraag:

Het is me al gelukt om muziek op de radio te krijgen maar nou is het zo dat die muziek zich niet helemaal afspeelt.
Ik denk dat er een bepaalt limit zit in de tijd van een muziekje.
Of het kan zijn dat hij te vol zit ik heb er voor 1,39 gig inzitten aan muziek.
ik wilde er 9,45 gig in zetten maar dat zou een beetje te veel zijn voor mijn harde schijf.

Ik hoor het wel alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan