GTA IV en EFLC werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computert

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2011
Hallo allemaal,

Ik speel graag via Steam GTA IV of EFLC maar nu werken de spellen niet meer. Wat ik nu omschrijf gebeurd bij beide spellen: Het spel start zich op nadat ik op spelen heb geklikt, geen problemen totdat je ongeveer op het punt komt waar dat kenmerkende muziekje begint. Dan staat er GTA IV/EFLC werkt niet meer, ik kan dan kiezen om het probleem op te lossen (< dit werkt nooit, dat weet elke windows gebruiker), of om het spel af te sluiten. Eerst dacht ik dat het kwam door een probleem met mijn drivers: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...rt-drivers-verwijderen-en-opnieuw-installeren

Dit probleem is nu opgelost maar GTA doet het nog steeds niet. Weet iemand hoe dit zit?

Alvast bedankt.

Dat kan het probleem niet zijn, ik heb GTA IV al helemaal uitgespeeld op deze PC eerst deed hij het namelijk wel. Maar voor de zekerheid:

AMD Phenom II X4 965 BE
4 GB DDR3 1333Mhz RAM Geheugen
ATI Radeon HD 5770 1 GB
Sharkoon Rush Power M 500 Watt
Een AsRock Moederbord, kan zo snel niet vinden welke, maar wel een nieuwe/goede
Alles is goed gekoeld, 3 casefans, waarvan 1 met een doorsnede van 25 cm in de zijkant

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat was me niet duidelijk dus daar zou het hem niet in moeten zitten:confused::confused:

Toch raar, naar mijn weten heb ik verder ook niets aan de instellingen/configuratie van mijn PC veranderd, en opeens doet ie het niet meer. De laatste keer dat ik het heb gespeeld is overigens wel iets van 4 weken geleden aangezien mijn hand in het gips zat...

EDIT:

En ik moet ook nog zeggen dat voor de rest al mijn Steam games het wel gewoon doen. Alleen GTA IV en de Episodes from Liberty City doen het niet. Zou het misschien iets te maken hebben met Windows Live? Terwijl ik het spel opstart krijg ik namelijk te horen dat er een update is en of ik die wil installeren. Het probleem is alleen dat ik op dat moment mijn muis niet kan gebruiken, en even later als mijn muis het wel doet, doet het spel het niet meer.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja zeker vreemd misschien je hand weer in het gips zetten:D:D misschien een optie om de games ook eens te verwijderen en opnieuw installeren.

Haha :D, nee dat nooit, het is zwaar irritant alles met je linker hand te moeten doen terwijl je rechts bent.

Dat opnieuw installeren is wel een goed idee, maar met mijn internet gaat dat voor die twee grote spellen wel een dagje duren. Dat ga/kan ik nu dus niet proberen want ik kan onmogelijk slapen naast die herriecomputer van mij.

EDIT:

Ik zal het morgen proberen en dan meld ik wel of het werkt of niet, ik wil je nu bedanken voor je hulp!

Laatst bewerkt:
Ben gestart met opnieuw downloaden/installeren van GTA IV, morgen doe ik EFLC. Ik moet dit weekend wel klaar zijn met downloaden, want CoD komt natuurlijk bijna uit en dan valt er weer 1 week niet te downloaden via Steam door alle drukte.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan