gta iv foutmelding bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0241

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
96
ik heb gta iv maar als ik hem op start krijg ik een fout melde
dat ik directx op nieuw moet instaleer of mijn video kaart .
ik heb het spel al eerder op mijn pc gehad . maar toen kon ik de gebouwen niet zien .
ik heb wel ge leesen dat mijn video kaart niet goed genoeg voor is . weet iemand hoe ik dit moet oplossen of moet ik egt een andere video kaart kopen .
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.

Wat voor een videokaart heb je?
Dit kun je even checken door het volgende te doen:

Start > Uitvoeren > sysdm.cpl. Nu klik je op apparaatbeheer. Nu dubbelklik op Beeldschermadepters. Nu staat er de naam van je videokaart.

Kan best zijn dat tie te laag is voor GTA IV hoor.

Groetjes
 
Hoi.

Wat voor een videokaart heb je?
Dit kun je even checken door het volgende te doen:

Start > Uitvoeren > sysdm.cpl. Nu klik je op apparaatbeheer. Nu dubbelklik op Beeldschermadepters. Nu staat er de naam van je videokaart.

Kan best zijn dat tie te laag is voor GTA IV hoor.

Groetjes

Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family dat is hem . ik zouw het zeer balen vind als ik hem niet aan kan .
ik heb tot nu toe nog alles uitgespeeld op de pc
 
Laatst bewerkt:
Hoi.

Dat is een onboard videokaart. Die zijn meestal niet zo sterk en kun je alleen wat oudere games mee spelen ( ik spreek uit ervaring ;) )

Dus mijn advies: Even een nieuwe videokaart kopen en je kunt weer knallen :thumb:

Groetjes
 
Hoi.

Dat is een onboard videokaart. Die zijn meestal niet zo sterk en kun je alleen wat oudere games mee spelen ( ik spreek uit ervaring ;) )

Dus mijn advies: Even een nieuwe videokaart kopen en je kunt weer knallen :thumb:

Groetjes

dan heb ik nog een vraag . het is een laptop . aspire 7715
kan daar wel een andre kaart in en wat gaat de ongeveer kosten
 
Hoi.

Dat wordt lastig. In een laptop kun je de videokaart niet vervangen :confused:

Dus, als je echt wilt gamen en zware spellen wilt spelen (zoals GTA IV) moet je een betere laptop kopen. Maar die zijn erg duur en voor dat bedrag kun je een mooie desktop kopen :thumb:

Groetjes.
 
Hoi.

Dat wordt lastig. In een laptop kun je de videokaart niet vervangen :confused:

Dus, als je echt wilt gamen en zware spellen wilt spelen (zoals GTA IV) moet je een betere laptop kopen. Maar die zijn erg duur en voor dat bedrag kun je een mooie desktop kopen :thumb:

Groetjes.

oke bedankt voor de moeite helaas . heb ik deze laptop pas 4 maanden en houwt het op dan maar verder met garry`s mod . kijken of ik die online kan maken .
 
Hoi.

Ja het is jammer, maar laptops vind ik persoonlijk niet om te gamen. Laptops zijn in mijn optiek meer voor als je veel reist, voor school of als je alleen wilt internetten/mailen en met word werken etc.

Maar dat is mijn mening maar :thumb:

Groetjes
 
Hoi.

Ja het is jammer, maar laptops vind ik persoonlijk niet om te gamen. Laptops zijn in mijn optiek meer voor als je veel moet reizen voor je werk, voor school of als je alleen wilt internetten/mailen en met word werken etc.

Maar dat is mijn mening maar :thumb:

Groetjes

ik heb hem gekreg van mijn vader . en ik moet zegge hij werk beter dan mijn vaste pc .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan