GTA IV: Foutrapport bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sibert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Berichten
4
Hallo,

Ik heb vandaag GTA IV gekocht, en ben direct beginnen installeren. Alles verliep goed, heb een Social Club profiel aangemaakt, enzovoort..

Maar als ik nu het spel wil starten krijg ik een foutenrapport van Windows met de melding dat er een fout is opgetreden en GTA IV moet worden afgesloten (rapport verzenden/niet verzenden)
Deze melding blijft komen, pc heropstarten helpt niet. Als ik bij de technische gegevens van het rapport ga kijken is zie ik dat het volgend bestand aan het foutrapport werd toegevoegd: C:\DOCUME~1\Sibert\LOCALS~1\Temp\3c8f_appcompat.txt

Ik vind het raar aangezien ik de gehele installatie volledig, en foutloos doorlopen heb..
Wat staat er mij te doen alvorens ik kan gamen?

Alvast bedankt!
 
Geen idee.

Geen info over de inhoud van het foutenrapport, geen info over je systeem.

Dus, wat staat er in het foutrapport en kan je pc het spel uberhaubt aan? (houdt daarbij ook rekening met het feit dat de minimum eisen van dit spel niet kloppen en een stuk hoger moeten liggen om redelijk te kunnen spelen.
 
Systeemvereisten zijn ok, meer dan goed zelfs..


De foutmelding zegt:
"U was bezig met een bewerking, deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan"
 
Toch prettig als je de gegevens die ik vraag even volledig hier plaatst.

En ik vroeg ook wat er in het foutenrapport staat, je geeft nu aan welke melding je krijgt. Je zegt namelijk di":"zie ik dat het volgend bestand aan het foutrapport werd toegevoegd: C:\DOCUME~1\Sibert\LOCALS~1\Temp\3c8f_appcompat.txt."

Dan neem ik aan dat er ook een rapport moet zijn.

Het is zonder volledige info erg moeilijk een juist antwoord te geven.

Heb je trouwens al geprobeerd het spel opnieuw te installeren?
 
@lita
Ja, heb al geherinstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen.. Welke info had je nog nodig?
 
Heb de updates geïnstalleerd, maar ook dit helpt niets..
 
Je systeem specs en de inhoud van het foutenrapport. Je gaf nu alleen de melding van de fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan