GTA IV Graphics probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Hey Mensen van Helpmij.nl

Ik heb het volgende probleem:

Als ik mijn GTA IV opstart dan ziet het er eerst heel normaal uit totdat ik ga spelen of in mijn opties kijk van mijn graphics.
Als ik bij mijn Graphics kijk zie ik het volgende:
Warning! : Your graphics card settings near or exceed...

Terwijl alles op low staat en ik simpel alles op high en beste resolutie zou moeten kunnen runnen.
Dit zijn mijn computer specs:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3.2 GHZ
16 GB RAM
Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
AMD Radeon HD 7900 Series

En meer dan 500 GB nog over aan free disk space.
Zou iemand mij hierbij willen helpen?
Alvast bedankt,

Annowins

Hallo , ik heb bijna dezelfde cpu : AMD Phenom II X4 965 4 x 3400 mhz . maar een oudere kaart dan die jij er in heb zitten , een Ati 6770 , en 4 gig werkgeheugen . Windows 7 64 bit . Heb de game dvd GTA 4 een paar weken geleden gekocht . Alles staat op high en het loopt snel zonder lag en explosief goed .
GTA 4 zou op jouw systeem zeker zeer goed moeten kunnen draaien .

"Als ik mijn GTA IV opstart dan ziet het er eerst heel normaal uit totdat ik ga spelen of in mijn opties kijk van mijn graphics"

Als je alles op high zet en GTA 4 start wat gebeurd er dan ? Heb je last van lag ?

Heb je GTA 4 ook geupdated met Windows Life ?

Hoop niet dat je GTA 4 heb gedownload van Steam , daar heb ik veel ellende over gelezen .

Laatst bewerkt:
Lukken andere spellen wel ofniet?
want anders kan het zijn dat je wat drivers mist

@leen123
Ik heb net zoals jou GTA4 op CD maar als ik bij rockstar social voordat ik hem start bij opties ga kijken staat alles standaard al op low en ik kan het niet verhogen omdat hij zegt dat mijn graphics card al op max staat en ik het niet kan verhogen.

@Remi007
Alle andere spelen kan ik gewoon runnen en ik heb al mijn drivers geupdated in de poging om het te oplossen maar dat was het probleem niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan