GTA IV hoe start je die op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nexusje

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2009
Hallo,

Ik heb gta IV gedownload, uitgepakt etc. maar 1 vraag
hoe launch ik gta iv

alvast bedankt

Als je het spel van een bekende ripper hebt, kan je er van uit gaan dat er een .nfo bestand bij zit. die open je met kladblok en daarin staat exact beschreven wat je moet doen.

Maar geef ook even duidelijk aan wat het problem is, want het antwoord boven mij is natuurlijk ook mogelijk.

Of je kunt ook een pic uploaden van de map waar je alles naartoe gekopieerd hebt.

naja
het zit zoo

ik heb cd1 zoals cd2 gemount
gta iv geinstaleert
en z´n prog social club ofzo
en dan wil ik gewoon spelen
maar ik ben nou niet echt nummer 1 handig met computers etc. dusja
ennuh kheb wel met crack erbij gedownload moet ik die nog ergens bij elkaar gooien
en moet ik serial ergens downloaden ofzo?

is het ook zo dat ik cd1 en cd2 in dezelfde map moet zetten?:p
alvast bedankt

Kun je hier anders een het .txt file uploaden? Zoals Lita112 al aangaf normaal gezien staan daar alle stappen uitgelegd hoe je alles tot werken brengt.

Laatst bewerkt:
Upload eens die txt file of anders een screenie van je gta IV map

Heb je al die setup.exe uitgevoerd? indien nee, dan heb je het eigenlijke spel nog niet geinstalleerd en moet je dit dus doen door erop te dubbel klikken.

Indien ja, dan is dit niet de map waarin je het spel geinstalleerd hebt (als ik mij niet vergis) -> Is dit trouwens niet een foto van je gemounte CD1?

Laatst bewerkt:
ja map van cd1 waar die net is in gemount en jaa kheb hem net geinstaleert hij is net een minuutje klaar

Als hij geinstalleerd is moet je gewoon nog die crack in de GTA folder gaan plakken en erover kopieren en moet het spel werken :)

Je hebt je spel toch geïnstalleerd in de volgende folder:

C:/Program Files/ GtaIV

of C:/Program Files/Rockstar Games/Gta IV

Ik ken de juiste map niet maar moet zoiets zijn. Je moet die gecrackte .EXE file over de file kopieren die in je GTA IV map aanwezig is.

En zorg dat je zowel Xlive als rockstar geinstalleerd hebt en staat ingescheven. Online zijn hoeft niet, amar anders werkt het spel niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan