GTA IV installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpc007

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
190
Hey iedereen,

Misschien een domme vraag omdat jullie hem al meerdere keren beantwoordt hebben, maar de verhalen die erover op internet staan kloppen niet helemaal met die van mij, en ik wil toch wel graag weten hoe het nou eigenlijk zit.

ik heb gisteren GTA IV (legaal) bij de intertoys gekocht, en vandaag wilde ik hem op mijn laptop gaan installeren. (tussen haakjes, mijn laptop is geen echte gamepc). Maar ik dacht, gewoon proberen. Hij is nu bijna klaar met de installatie, geen problemen gehad met de 2de disc, dus alles lijkt te lukken, mar ik wil TOCH wel graag weten hoe het nou komt dat het AutoRun scherm van het spel in het chinees (met blokjes) staat?!?! ik dacht eerst, oh nee, het spel is kapot. dat blijkt dus niet want onderaan kon ik gewoon de set-up optie kiezen (tenminste, dat bleek het te zijn). maar hoe KOMT dit nou?
(ook staat er dan bovenaan het autorunscherm: Rom0/..)

-Fout op de discs van het spel, programmatuurfout van Rockstar?
- fout van Intertoys, verkeerde versie gegeven? (lijkt me niet)
- fout in de hardware van mijn pc? (video/cpu/geheugen)
-fout in de software van mijn pc? (drivers/vista/servicepacks ed)

en dan is de belangrijkste vraag: Is dit nou egt bij IEDEREEN zo, of zijn er ook mensen bij wie alles GEHEEL vlekkeloos gaat? (bij mij dus bijna, het installeert wel gewoon tot nu toe)

Heel erg bedankt alvast, als ik dit weet kan ik ook weer vrienden van mij helpen :thumb:
 
had ik ook.. vond het ook vreemd maar na de installatie heeft ie goed gewerkt dus ik maak er maar geen probleem van.. :thumb: kweet niet wie zijn fout het is.. ik denk van rockstar...
 
Chinese schermpje had ik ook in XP en Vista, verder geen probs.
Install in Windows 7 geeft WEL het goede plaatje;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan