GTA IV Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekoenema

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2012
Hallo, ik heb GTA IV Gedownload, hij was klaar met downloaden, (100%).
Ik map openen, ging er iets fout en heb toen het programma Quickpar gedownload om de bestanden te reparen, (alle bestanden zijn gedownload).
Alleen die zegt, alles is gerepareerd, maar het zijn nu geen .ISO bestanden meer.
Wat nu?, ik heb vaker games geinstalleerd wat ook .ISO was dus weet hoe het moet, alleen omdat bestandsnaam veranderd is op de een of andere manier, pakt VirtualCloneDrive het nu niet meer en kan ik GTA IV nu niet meer installeren.

Kan iemand mij helpen?,
(zie plaatje

)[smallimg]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/10/379029.png[/smallimg]

(Klikbaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien zijn dat RAR bestanden. Je moet eerst de bestanden uitpakken met WinRAR of 7-zip.

Ik ben nu een full scan van Quickpar aan het uitvoeren, misschien helpt dat?,

Wat is die foutmelding dan wel?

Dat kan helpen, indien er corrupte bestanden bij zitten en je genoeg PAR bestanden hebt om de zaak te repareren.

ik denk gewoon opnieuw downloaden en dan opnieuw proberen te mounten met clonedrive?
en als dat niet werkt en je blijft rar's houden dan format factory downloaden daarmee kan je heel veel ( en volgens mij ook rar) omzetten naar iets anders o.a ISO.

Format Factory is een tool om media bestanden te converteren. Het kan dus niet met RAR bestanden overweg. Bovendien gaat het hier om een game.

Als het goed is zijn de rars genummerd. Als je met winrar de eerste laat uitpakken, pakt het programma automatisch de daaropvolgende ook mee. Dat gaat door tot het programma alles heeft uitgepakt en dan moet er als het goed is een iso staan.
btw.. Waarom koop je het spel niet gewoon? Het kost niet veel meer tegenwoordig. Het downloaden van spellen is illegaal.

Wat dacht je van het spel KOPEN?
De makers maken het spel echt niet voor niks hoor..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan