GTA IV Lijen aan de zijkant en om de kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Na een driver update van mij Ati Radeon HD 4600 series, heb ik ineens gekke lijne bij gta (ik denk 1 pixel) om het venster (boven helemaal en links aan de zijkant ook helemaal) en ook de kaart.

Het gaat om GTA IV & de ATI radeon HD 4600 series, zou alles goed moeten zijn toch? Juist daarom een driver update... Maar ik heb wel herstelpunt, maar liever eersto zo proberen, want ik weet niet of alles anders op mijn D schijf (c=windows) blijft zoals ik het had. Want ik heb bestanden voor school gemaakt, en die wil ik niet verliezen door een stom herstelpunt te gebruiken alleen maar voor gta...

Maar anyway iemand opmerkingen?

sommige upgrade's voor je videokaart zijn niet bedoeld voor windows
het kan dus zijn dat je een driver hebt gedownload voor linux ofzo
dan zou je denken hij kan hem dan niet uitvoeren maar in sommige gevallen wil dit nog
wel lukken

ik zou zelf gewoon niet klooien en alle bestanden van je school op een usb zettten zijn het meer bestanden dan op een usb kan gebruik dan een externe harde schijf of een cd of zoiets daarna verder naar je herstelpunt en dan de bestanden weer terug niet zo moeilijk toch ??? :D

sommige upgrade's voor je videokaart zijn niet bedoeld voor windows
het kan dus zijn dat je een driver hebt gedownload voor linux ofzo
dan zou je denken hij kan hem dan niet uitvoeren maar in sommige gevallen wil dit nog
wel lukken
Hmm een Linux update die toch op Windows geïnstalleerd kan worden en dat daardoor de problemen komen.:confused:

Een Linux update op een Windows PC? Lijkt me heel sterk... bijna onmogelijk.

Mij ook maar terug naar de vraag, iemand hetzelfde of een oplossing behalve die ik zelf al gaf (herstelpunt)
hoelang duurt herstelpunt ongeveer?

jah soms wil dat nog wel eens lukken maar laten we maar verder praten over het probleem waarvoor dit topic is geplaatst anders word het een hele discussie :D

Persoonlijke bestanden worden niet gewijzigd met windows herstelpunt dingetje.... maar een backup kan nooit kwaad

Oké maar kan ik niet terug naar de vorige driver? Niet dat ik weet welke dat is? Gewoon installeren bedoel ik dan he! en niet herstelpunt dus!

Heb zelf misschien via een ander topic van helpmij het gevonden: Apparaatbeheer, beeldschermadapters, Vorige drivers gebruiken!

Hopelijk werkt het. Jullie horen het WAARSCHIJNLIJK vanavond.

Mod Edit:

Zou je in de toekomst je bericht willen aanpassen in plaats van een nieuw bericht te plaatsen? De topics worden anders zo lang.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan