GTA IV loopt niet lekker op mijn PC..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo iedereen,

Ik heb sinds vandaag eindelijk GTA IV gekocht voor PC bij de Free Record Shop.. Maar toen ik hem draaide kreeg ik ten eerste een foutmelding, Die fout heb ik opgezocht op internet en bleek dus dat ik Service Pack 3 nodig had. Nou alles geupdate, Toen ik hem toen weer starte vond ik de graphics erg lelijk en alles liep erg traag! Dit is dus niet lekker gamen! Ik wil hier dus wat aan doen en heb ik jullie hulp er bij nodig wat er precies het meest nodig is om het spel lekker te laten lopen..
De specificaties van mijn pc staan HIER

En de systeemeisen van GTA IV staan HIER

Ik wil hem dus wel ongeveer met aanbevolen systeemeisen kunnen draaien..
Wie kan mij helpen?

Nieuwe processor kopen
Nieuwe videokaart kopen
Extra geheugen kopen
en als je dan pech hebt ook een nieuwe voeding nodig

Ik denk zoiezo dat je te weinig geheugen hebt en een te slechte videokaart. Anders ga je even naar www.canirunit.com en selecteer daar GTA IV\

Mrmusic was mij weer voor:P

Oke, En weet iemand waar ik PC onderdelen kan kopen voor weinig geld? En wat voor videokaart, processor ik nodig heb zodat ik GTA IV met mooie kwaliteit kan spelen?

Ik denk dat je een flinke upgrade mag doen als ik de forums van tweakers mag geloven.

Denk voor richtprijzen aan ongeveer dit:

Nieuwe processor 150 / 200 euro
Videokaart 150,- euro
Geheugen 40 euro
Voeding 60 euro

Denk voor richtprijzen aan ongeveer dit:

Nieuwe processor 150 / 200 euro
Videokaart 150,- euro
Geheugen 40 euro
Voeding 60 euro

Oke en kun je een goede videokaart opnoemen van 512mb voor 150 euro? en tevens ook een processor voor 150/200 euro? die 2 dingen vind ik eigenlijk het belangrijkst

Extra geheugen MOET je ook hebben.

En zonder goede voeding werken de nieuwe processor en videokaart niet....

Dus je MOET alles hebben!

Extra geheugen MOET je ook hebben.

En zonder goede voeding werken de nieuwe processor en videokaart niet....

Dus je MOET alles hebben!

Oke, dus als ik alles uitreken met wat je net had opgenoemd kom ik uit op 400 euro.. Maar nu weet ik dus niet welke merken en types ik nodig heb om dat spel mooi te kunnen spelen. Kun je is wat opnoemen rond die prijzen? ik heb er namelijk niet veel verstand van

Minimale systeemeisen

- OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

- Geheugen: 1.5GB
- 16GB aan vrije schijfruimte

- Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Dit zijn de Minimale eisen.. Dit is dus als je het spel wilt spelen op de laagste resolutie met deze eigenschappen.. Om het spel goed te kunnen spelen heb je een veel betere pc nodig dan wat je nu hebt. en aangezien wat er allemaal moet worden aangepast kun je haast bijna een nieuwe pc kopen.... want om in een Dell pc een upgrade te doen raad ik je niet aan... Bij de meeste kun je geen videokaart aanpassen...

Minimale systeemeisen

- OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

- Geheugen: 1.5GB
- 16GB aan vrije schijfruimte

- Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Dit zijn de Minimale eisen.. Dit is dus als je het spel wilt spelen op de laagste resolutie met deze eigenschappen.. Om het spel goed te kunnen spelen heb je een veel betere pc nodig dan wat je nu hebt. en aangezien wat er allemaal moet worden aangepast kun je haast bijna een nieuwe pc kopen.... want om in een Dell pc een upgrade te doen raad ik je niet aan... Bij de meeste kun je geen videokaart aanpassen...

Oke, dus word dus tijd om voor een nieuwe pc te gaan sparen.. Waar kun ik dan een eigen pc samen stellen ofzo? Me budget is daarvoor ongeveer 500/800 euro.. maar dan wil ik GTA IV dan wel op maximale eisen kunnen spelen!

Ik denk dat het voor 8oo euro het net niet gaat lukken, zeker als er een OS en een assemblage koste bijkomen.

Ik heb een mooie pc gezien bij Dell voor 729,-
dit zijn de specificaties:

Processor: Intel® Core™2 Quad Core Processor Q8200 (2,33 GHz, 1.333 MHz, 4 MB cache)

Besturingssysteem: Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1, 32-bit - Dutch

Videokaarten: 512MB nVidia GeForce 9800GT graphics card

Geheugen: 3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]

Harde schijven: 640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

Audio en luidsprekers: Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio

Is dit een goeie pc voor GTA IV?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan