GTA IV opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met die videokaart kun je het spel ook echt niet spelen!

Ik had dus een mod ofzo gedownload waardoor je het met een slechtere videokaart kan spelen. Dat schijnt te werken. Dus daar ligt het niet aan denk ik... Maar ik zal die test eens doen!

EDIT: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1244462.html
Ik denk dat ik maar voor een nieuwe pc moet gaan sparen

Laatst bewerkt:
en die patch ofso, met een slechtere videokaart spelen, schijnt ook niet te werken ofso, ik heb zelf ook gta iv, heb de test gedaan, alleen de videokaart was te slecht.

Schijnt toch dat het werkt.... Maar zou echt rot zijn als het niet werkt! Ik heb alle GTA's gespeelt op deze na. Anders word het toch voor de xbox 360... Maar wat heb jij dan geprobeerd, Helpmynot? Wat voor een patch? Mischien dat het bij mij wel werkt...

EDIT: Nu heb ik een patch van GTA IV eropgegooit en nu krijg ik hem al helemaal niet meer opgestart. Hij zegt dat ie alleen versie 1.0.0 en 1.0.1 steunt! Hier word ge toch niet goed van...

Laatst bewerkt:
Probleem is mede dat niet alleen je kaart te slecht is...

Je gaat het spel echt niet werkend krijgen ben ik bang. Je zult dan namelijk ook de processor moeten vervangen. En vaak zet je dan een ketting reactie in werking waardoor een nieuwe voeding ook nodig kan zijn, een ander moederboard en ga zo maar door.

Vind het echt vervelend voor je, maar GTA4 gaat op jou pc niet lukken,

Argghh, toch bedankt voor het proberente helpen :( dan maar CoD 5

Het scheelt echt maar een heel klein beetje. Me videokaart is niet genoeg voor het minimum, je hebt er een X1600 Radeon nodig. En ik heb die, en toch zegt ie dat ik het nie kan en het werkt wel, heb even zitten spelen. Laden enzo gaat alelen onwijs sloom

Tja, als je daarmee kan leven, prima.

Let wel, de meeste games die nu uit komen gaan het dus niet doen. Misschien toch een idee om te sparen voor een nieuw systeem, als je echt graag voluit wilt gamen.

Heb net nieuwe pc gekregen, dus ik denk dat het toch nieuwe videokaart enzo word.... Vraag me af wanneer je dan duurder af bent

Dat ligt aan je wensen en je huidige configuratie. Maar daarover kan je dan beter een nieuwe vraag stellen in het juiste subforum. Vermeld daar ook bij wat je nu hebt aan onderdelen en voeding.

Waar kan ik vinden wat ik precies in mijn pc heb? Ik weet toevallig me videokaart, mar verder zou ik 't niet weten.

Maar daarover kan je dan beter een nieuwe vraag stellen in het juiste subforum.

Niet hier inderdaad, want dit is het subforum voor games. Jou nieuwe vraag gaat over hardware dus zal je de vraag daar moeten stellen.

Schijnt toch dat het werkt.... Maar zou echt rot zijn als het niet werkt! Ik heb alle GTA's gespeelt op deze na. Anders word het toch voor de xbox 360... Maar wat heb jij dan geprobeerd, Helpmynot? Wat voor een patch? Mischien dat het bij mij wel werkt...

EDIT: Nu heb ik een patch van GTA IV eropgegooit en nu krijg ik hem al helemaal niet meer opgestart. Hij zegt dat ie alleen versie 1.0.0 en 1.0.1 steunt! Hier word ge toch niet goed van...

Uhhm, weet niet precies. maar ik ga zeker een nieuwe videokaart aanschaffen, en ook een goede.:)

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan