GTA IV patch 1.0.6.0 start niet op, help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thiemo

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
335
Hallo,

Ik heb een hele tijd geleden GTA IV gekocht en uitgebreid kunnen spelen. Ik had toen dezelfde computer als ik nu gebruik, maar dan met Windows 7 64-bits.

Nu gebruik ik 32-bits (dus na een herinstallatie), en wil GTA IV helemaal niet meer opstarten!
Ik heb het met versie 1 en versie 1.6 geprobeerd, maar beide geen succes.

Ik kreeg eerst de WS10 error, wat hulp voor gezocht, maar bracht me uiteindelijk op de error:


Ik klik op de shortcut, Rockstar games social club komt, ik klik op Play, de DVD gaat draaien, en dan die error:

MAAR: Het ene moment krijg ik die error, het andere gebeurt er helemaal niks. De DVD gaat wel draaien, en bij de processen zie je heel kort LaunchGTAIV.exe staan, maar die is dan ook we weer weg na 5 seconden...

ik hoop toch zo dat iemand me kan helpen.

Mvg,

Thiemo
 
beste,

welke error heb je nu dan?

en heb je bij de herinstaltie van 64bit naar 32 bit de schijf waar gtaIV eerst op stont geformateerd of heb je nog oude bestande van het spel ergens staan?

mvg kempofight
 
Beste kempofight,

Ik heb bij de herinstallatie de hele schijf geformatteerd, er is niks achtergebleven (dubbelcheck, 2x formatteren)
En ik heb geen saves bewaard.
 
beste,,

humm ik zal even na denken wat het nog meer kan zijn maar ik denk dat ik het niet kan oplossen

sorry hier voor

kempo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan