swallav
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2007
Ik heb nu al een tijdje een probleem met GTA IV. Het spel schokt en lijkt wel last te hebben van framedrops. Echter als ik de benchmark draai (die ingebouwd zit) blijk ik gemiddeld zo'n 60 fps te halen. De settings lijken niet echt veel uithalen met mijn performance van een resolutie op 800*600 met alles op low en 1920*1080 alles op high (en 1680*1050 op ultra high) merk ik geen verschil. In alle gevallen schokt GTA gewoon. Dit heb ik al geprobeerd:
- Drivers updaten (zowel nvidia (physx) als ati)
- Zonder physx te draaien (dus nvidia kaart eruit)
- Alleen op de 9600 GT draaien
- Op stock spelen
- Op 4021 mhz draaien met mijn cpu
- Onboard geluidskaart geprobeerd
- Externe geluidskaart geprobeerd
Hier is mijn systeem (klik) (ik denk niet dat hier het probleem zit). Alvast bedankt voor de moeite.
De temperatuur van de CPU, GPU en chipset is ten alle tijden binnen de veiligheids eisen. Deze klokken zichzelf dus ook niet onder. Even voor de duidelijkheid mijn main kaart is een HD5870 die 9600 gt is voor de physx.
- Drivers updaten (zowel nvidia (physx) als ati)
- Zonder physx te draaien (dus nvidia kaart eruit)
- Alleen op de 9600 GT draaien
- Op stock spelen
- Op 4021 mhz draaien met mijn cpu
- Onboard geluidskaart geprobeerd
- Externe geluidskaart geprobeerd
Hier is mijn systeem (klik) (ik denk niet dat hier het probleem zit). Alvast bedankt voor de moeite.
De temperatuur van de CPU, GPU en chipset is ten alle tijden binnen de veiligheids eisen. Deze klokken zichzelf dus ook niet onder. Even voor de duidelijkheid mijn main kaart is een HD5870 die 9600 gt is voor de physx.
Laatst bewerkt: