GTA IV spec vandaag bekend gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
De spec van gta IV zijn vandaag bekend gemaakt(13 september)

RECOMMENDED REQUIREMENTS
Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better)
RAM: 2GB
Hard Drive: 18GB free hard disk space
Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader
Drive: DVD-ROM dual-layer drive
bron: games for windows
voor alles te lezen klik hier

Zijn wel zware specs natuurlijk, maar dat is niet zo vreemd. Het is dan ook een zwaar spel met veel nieuwe "next-gen" rendertechnieken.

Maar goed, het zijn de recommended specs om het spel in zijn volledige glorie te spelen. Minder kan ook, maar dan moet je waarschijnlijk het e.a uitschakelen.

Hoi,

Ik vind alleen de gevens over de processor een beetje vaag dual core maar hoe snel?

Modag

Zijn wel zware specs natuurlijk, maar dat is niet zo vreemd. Het is dan ook een zwaar spel met veel nieuwe "next-gen" rendertechnieken.

Maar goed, het zijn de recommended specs om het spel in zijn volledige glorie te spelen. Minder kan ook, maar dan moet je waarschijnlijk het e.a uitschakelen.

zo zwaar is het niet, mijn laptop kan ie nog aan, maar ik heb toch vanmorge mijn nieuw systeem besteld:D met e8400 en heb mijn 3850 bewaard
hier staat alles in het nederlands

Laatst bewerkt:
Je laptop kan GTAIV niet aan in zijn volle glorie. Dat kan je wel vergeten. ;)

Het zijn dezelfde recommended specs als Crysis destijds. De engine van dit spel is alleen zo dramatisch slecht geschreven, dat de performance op zelfs nieuwe high-end pc's erg slecht is op de hoogste resoluties met alle toeters en bellen open.

Hoop dat GTAIV wel een goede engine heeft en niet een poort van de console-versie is. Want dan krijgen we hetzelfde als met GTA3 destijds. (slechte console-poort waardoor de engine niet goed presteerde op de pc)

-edit-

Lees trouwens nu pas dat GTAIV 18gb hd-ruimte nodig heeft. Las eerst 8gb. Dat is wel veel eigenlijk voor een spel. Maar goed, heb zelf ruimte zat, dus boeit me niet zoveel.

Laatst bewerkt:
Heb het al in mijn agenda gezet dat ik het spel moet halen, op low kan ik het spel op mijn laptop spelen

S**t, had gehoopt dat ik het met mijn 256MB kaartje nog net zou redden op laag eventueel, zie ik net dat er minstens 512MB nodig is. Nouwja, binnenkort heb ik wat geld dus misschien heb ik voordat GTAIV uitkomt al een nieuwe videokaart. :) Zou ik het met mijn Intel Pentium Dual Core E2180 wel redden? (2X 2GHz)

mooie specs zat ik lang op te wachten want ik had hem al een maand geleden bestelt:P(voor 50 euro maar ik had klantenkaart dus 10 % korting en werd die 43 euro)is trouwens niet duur:P
maar ja met e8400 en 4850 videokaart moet het vast wel willen:P en 4gb ram alleen ik vind de OS wel vreemd xp sp2:confused: je zou denken vista omdat er bij de videokaart ook directx 10 compatibel staat.

greetz,
kevin10

btw op die site staan de specs al niet meer er staat nu coming soon

maar hoezo willen ze Xp Sp 2.. waarschijnlijk is iedereen al overgestapt naar sp3...:rolleyes:

mooie specs zat ik lang op te wachten want ik had hem al een maand geleden bestelt:P(voor 50 euro maar ik had klantenkaart dus 10 % korting en werd die 43 euro)is trouwens niet duur:P
maar ja met e8400 en 4850 videokaart moet het vast wel willen:P en 4gb ram alleen ik vind de OS wel vreemd xp sp2:confused: je zou denken vista omdat er bij de videokaart ook directx 10 compatibel staat.

greetz,
kevin10

btw op die site staan de specs al niet meer er staat nu coming soon
ook bij dynabyte?? heb vandaag de klantenpas aangevraagd en ga hem dan zo snel mogelijk reserveren:P

ok, dat word dus kopen :P

Nou idd.. Kom ik aan met een 256.. dat is namelijk het enige waar het op afzwakt, de rest heb ik wel.. Naja tijdelijk niet.. eerst maar hopen dat ik ooit mijn computer of laptop nog zie.

Je laptop kan GTAIV niet aan in zijn volle glorie. Dat kan je wel vergeten. ;)

Het zijn dezelfde recommended specs als Crysis destijds. De engine van dit spel is alleen zo dramatisch slecht geschreven, dat de performance op zelfs nieuwe high-end pc's erg slecht is op de hoogste resoluties met alle toeters en bellen open.

Hoop dat GTAIV wel een goede engine heeft en niet een poort van de console-versie is. Want dan krijgen we hetzelfde als met GTA3 destijds. (slechte console-poort waardoor de engine niet goed presteerde op de pc)

-edit-

Lees trouwens nu pas dat GTAIV 18gb hd-ruimte nodig heeft. Las eerst 8gb. Dat is wel veel eigenlijk voor een spel. Maar goed, heb zelf ruimte zat, dus boeit me niet zoveel.

Van welk spel?

GTA San Andreas loopt ook niet lekker op mijn comp hoor :P Als je dat bedoelt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan