GTA IV spelen op Pentium 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk1989

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hey,

Is het mogelijk om GTA IV te spelen op een pentium 4 processor ?

Specs van de processor: Intel Pentium 4 HT 3.2 GHZ 2MB L2 Cache.

Lijkt me handiger als je ook even je videokaart vermeld, die zal het meeste werk bij games moeten doen. Daarbij ook nog hoeveel fysiek geheugen er aanwezig is.

Hey,

Ik bezit nu een Ati X700 ofzo in ieder geval een oude dingetje waarmee je niets kan. Maar ik wil een Ati 4670 aanschaffen, maar dan wil ik wel weten of ik GTA IV kan spelen op mijn Pentium 4. Maar wat het geheugen betreft er zit nu 1GB DDR in maar dat upgrade ik wel naar 2GB DDR :)

Ik heb een Pentium 4 Extreme Edition 3,4ghz@3,7ghz met 2Gb geheugen en een 7800GS+ (512MB) videokaart. Als ik laat testen met de link van Frank, dan kom ik niet door de test voor deze game. Hoewel de processor snelheid wel door de test komt.

[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=58434&stc=1&d=1232205826[/smallimg]
(Klikbaar)

Minimale vereiste is een Core 2 Duo processor, dus met een dualcore(de oudere versie) ga je het ook niet halen.

PS graag niet via de mail verzoeken om alsjeblieft te reageren. We helpen hier op vrijwillige basis en hebben nog een leven naast Helpmij.nl.;)

Bijlagen

• Fail for GTA IV.jpg
    Fail for GTA IV.jpg
    81,4 KB · Weergaven: 96
Laatst bewerkt:
ik kom er dus ook niet doorheen met een p42.8.met de rest wel
dus ik snap ff de youtubefilm niet

hey,

Je hoeft de test niet zozeer met je processor door te komen zie ik in diverse filmpjes.... maar het speelt alleen niet lekker met een pentium 4 :mad:

Wie weet waar je goedkope upgrade kits kan halen ?

* Niet bij alternate = een dure bedrijf ! ik ken niet echt andere websites die ook zoiets aanbieden upgrade kits.... weet iemand het van jullie ?

Alternate is echt niet duur hoor, ga maar eens dingen vergelijken met bijvoorbeeld Mycom. Waar denk je aan als upgrade? Gezien je processor zal het een compleet setje moeten zijn. Moederbord, geheugen, processor en mogelijk ook nog een videokaart.

hey,

Is er ook ergens een 2e hands upgrade setje aangeboden ?

alvast bedankt :thumb:

Hey,

Ik bezit nu een Ati X700 ofzo in ieder geval een oude dingetje waarmee je niets kan. Maar ik wil een Ati 4670 aanschaffen, maar dan wil ik wel weten of ik GTA IV kan spelen op mijn Pentium 4. Maar wat het geheugen betreft er zit nu 1GB DDR in maar dat upgrade ik wel naar 2GB DDR :)

weet je of je PCI of AGP hebt? zoniet, kun je je moederbordnaam eens posten? dit kun je wel vinden met everest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan