GTA IV start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo ik heb de orginelen GTA IV en hij start niet :S? Na het installeren heb ik gelijk laaste patch gedownload maar het spel start niet. Na het inloggen en het op Start knopje drukken gebeurt er niks kom amper in het menu krijg geen error of iets hij start gewoon niet. Ik heb gezien dat heel veel mensen dit hebben maar heb nog geen oplossing kunnen vinden

Gr erwin

Hallo ik heb de orginelen GTA IV en hij start niet :S? Na het installeren heb ik gelijk laaste patch gedownload maar het spel start niet. Na het inloggen en het op Start knopje drukken gebeurt er niks kom amper in het menu krijg geen error of iets hij start gewoon niet. Ik heb gezien dat heel veel mensen dit hebben maar heb nog geen oplossing kunnen vinden

Gr erwin
Heb het zelfde ook al een week of zo, jaar terug deed die het gewoon, wilde hem nu installeren omdat dat nodig was voor een mod voor San Andreas, maar het wordt hem echt niet. Correspondentie met rockstar heb ik zelf maar gekapt want er leek toch geen eind aan te komen (ze waren wel vriendelijk om hulp te blijven aanbieden). Hoop niet dat mijn reactie valse hoop heeft gewekt, maar
gedeelde smart is halve smart dacht ik maar, ik was toch ook alweer iets blijer dat ik de enige niet was. Doeg.

Ja maar het slaat toch nergens op helft van mensen hebben het. Je koopt een spe lvoor 30 euro en het werkt niet

ja tuurlijk

Windows 7 64-Bit

Intel I5 2500K prosessor
8 GB ram DDR3
Ati 6850

Moet genoeg zijn hier voor denk

haha inderdaad werkt gta ook op 64 bit ?

en ik heb een tijdje geleden gezien dat er een 64 bit patch was

anders moet je daar ff naar zoeken via google

O hehe ik heb het fixed er stond in een windows 7 forum dat je GTAIV.exe en die Launchgtaiv.exe compiliteit naar windows vista service pack 2 zetten en games for windows downloaden het werkte voor mij wel erg raar trouwens ik had wel op service pack 1 gedaan maar werkte niet maar goed hijs weer speelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan