gta iv stotter op me pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamesmurf

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
gta iv stottert op me pc der wel die wel alle eisen er voor heeft en kom er niet uit hoe ik dat kan op lossen wie kan mij helpen er mee hier bij zend ik ook foto van die eigen schappen eigenschappen gta iv.jpg

afbeelding is slecht te zien maar volgens mij heb je een 9400 of 9600 in je pc zitten. Om gta 4 beter te kunnen spelen zul je hiervoor een andere er in moeten zetten.

ik heb een nvidia 9600 gt er in zitte met 2 gig geheugen geeft die aan en hij zegt pass maar hij speelt hem ook niet af op lager kwaliteit instelling

Dat klopt inderdaad ja want Nvida 9600 is een totaal ongeschikte gaming kaart.

Naja het is nou niet bepaald de beste kaart om er mee te gamen.

Misschien wel als je je graphics wat minder hoog zet.

Laatst bewerkt:
as die niet goed is voor die spel moet die ook niet pass zeggen he vind ik

Als je het over die site heb, dan klopt het niet helemaal, want die site heeft nooit 100% gelijk.

Ik heb op dit moment een XFX ATI RADEON HD 4650 en die loopt wel prima met games o.a GTA en COD. Terwijl dat balkje niet eens tot het minimale bij mij komt.

En als je het misschien probeermet het programma GameBooster?

Veel Succes

Laatst bewerkt:
dus ik moet een anderen video kaart kopen en wat kost zo een video kaart

Ik hiermee totaal geen verstand van welke videokaart je moet neme.
Of je moet even op internet rond surfen of je wacht even tot dat die andere persoon in dit topic antwoord geeft(hij heeft er namelijk wat meer vestand van) of je wacht todat iemand anders antwoord geeft en anders start je een nieuwe tiopic.

Om te weten wat het ongeveer gaat kosten om een nieuwe videokaart aan te schaffen welke ook gaat werken in jouw pc, hebben we informatie nodig over je voeding.

Dus bij deze: Welke voeding heb je? Dit kun je opzoeken door je kast open te maken en op de stikker van de voeding te gaan kijken. (Merk, type, aantal watt)

Ook weet ik niet wat je budget is voor de nieuwe videokaart en mocht het nodig zijn een andere voeiding.

Voor circa 100 a 125 euro heb je een betere (maar nog geen super) videokaart. Voor 50 a 70 euro heb je een nieuwe voeding.
Videokaarten

ik heb een ocz voeding 500 watt en op me moeder board kan een pci express laat het me even wat dat ongeveer kost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan