gta iv textures doen het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
ik heb daarnet gta 4 geinstalleerd en ik start het op en ik krijg dit beeld http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1541758.html :shocked:
ik heb met behulp van google al gezocht waar dit aan lag maar ik vond niks nuttigs.
ik heb ook nog een screen dat de helft er wel gewoon goed uit ziet en de anderee helf niet:confused: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1541763.html

ik draai hier met een E8400 met een 9800gtx en 4 gig ram:evil: moet snel genoeg zijn denk ik zo:thumb:

ik draaide eerst ook beta drivers maar ik kwam erachter dat sommige andere games waaronder farcry 2 niet lekker draaide dus ik heb toen stabiele WHQL driver geinstalleerd. ( 182.50) maar ook dat hielp niet bij gta 4. ik heb vervolgens (vandaag) nog wat oudere drivers geinstaleerd waarvan ze zeggen dat gta iv gewoon goed moet draaien. maar weer krijg ik het zelfde beeld:(

heeft iemand een ideee hoe ik dit kan oplossen?:love:

mvg,

merijntjuh

Is dit spel legaal of illegaal, heb je de laatste driver updates, heb je de patches van gta IV geinstalleerd?

dit spel is legaal. ik heb nu de laatste whql drivers:thumb:
en als ik de patches instaleer doet hij helemaal niks meer:shocked:

dat zei ik toch al..:confused:
ik draai nu onderhand weer 182.50 DUS DE NIEWSTE DRIVERS!

Hoe doen de andere spellen het onder de driver die je nu geinstalleerd hebt?

als je de settings op het laagst zet doet hij het dan wel normaal?

en hoezo werkt gta niet meer nadat je de patch geinstalleerd hebt (dit geeft mij de veronderstelling dat je een illegale versie hebt)

die patch fixed namelijk een heleboel dingen en verhoogt de performance.

ik heb ZEKER geen illegale versie. maar hij start dan rockstar niet eens op :shocked:
en als ik alles op zijn laagste instellingen zet doet hij het alsnog niet;)
en jij zal waarschijnlijk nog steeds wel denken dat ik een illegaal spel heb. maar dan klopt het toch niet helemaal dat rockstar social club niet opstart tochXD?

Laatst bewerkt:
toch vind ik het vreemd. ik zou het spel eens installeren op een andere pc eens kijken of die dan dezelfde problemen geeft. zo ja dan is die cd niet goed en zou ik terug naar de winkel gaan. doet hij daar wel goed dan is er toch iets niet goed gegaan met wellicht drivers of dx9/10.

toch blijf ik het vreemd vinden dat je spel niet meer werkt na de patch. (zelf heb ik een illegale versie gepatched en die doet het wel :P)

heb je het spel trouwens al een keer opnieuw geinstalleerd?

ik heb het echt al 10 keer opniew geinstalleerd. en op een andere pc doet die het wel gewoon:thumb:

EDIT: ik zal is niewe drivers van direct x downloaden

Kijk eens aan ik heb DIT dus ook je VIDEO KAART is kloote of je hebt te WEINING GEHEUGEN OF JE HEBT GEEN SPEL COMPUTER MAAR EEN WERK COMPUTER

TigerTJE:thumb:

Kijk eens aan ik heb DIT dus ook je VIDEO KAART is kloote of je hebt te WEINING GEHEUGEN OF JE HEBT GEEN SPEL COMPUTER MAAR EEN WERK COMPUTER

TigerTJE:thumb:

euh in zijn 1e post gaf hij aan dat hij een E8400, 9800GTX en 4gb RAM heeft. de videokaart valt dus wel mee en ram heeft hij meer als genoeg.

maar hij heeft al een oplossing. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan