GTA IV welke instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
hallo allemaal,
ik heb laatst gta IV op mijn laptop geïnstaleert maar ik hij staat op een slechte kwalitiet weet iemand van jullie op welke instellingen ik hem het best kan zetten om het spel goed te kunnen spelen maar zodat hij er wel mooi uitziet (ik vind het vooral irritant dat de andere auto's zwarte vlekken hebben daar zou ik het liefst van af willen)
dit is mijn inhoud van de laptop (weet niet hoe je dat precies moet noemen):confused:
Type processor
Mobile AMD Turion X2 Dual-Core
Uitvoering RM-74

Kloksnelheid
2200 MHz
RAM
4096 MB
RAM (max.) met 32-bit-OS
8192 MB

beeldschermgroottes.
17 inch
Beeldscherm resolutie
1440 x 900

alvast bedankt voor het helpen:thumb:

en wat voor een videokaart heb je? das een belangrijk punt als je goede graphics wilt :P

nee ik vroeg eigelijk gewoon aan TS welke videokaart ie had, maar dan met weinig woorden :D

hahaha ok :P leek net alsof je op mij reageerde met zoals iets... videokaart, wat *** je :P

wj270494, Wat voor videokaart heb je?
Weet je dit niet, download PCWizard en kijk wat voor videokaart je hebt :thumb:

als een beetje normale pc met goede spec's al moeite heeft met gta4 hoe zou het dan zijn op een klaptopje??;)

ook al is het een nieuwe klaptop, de "structuur" ervan zal een pc nooit evenaren.
Maar goed ik ben benieuwd.....

ik kon op kieskeurig zo niet vinden wat voor video kaart ik heb.:o maar ik heb een HP dv7 1230ED pavilion laptop dus misschien help ik jullie daarmee:)

een vriend van mij had gta IV ook op zijn laptop staan en bij hem zag het er wel mooi uit dus zo wil ik het ook krijgen en ik heb zoon beetje de zelfde laptop alleen iets beter dus het moet kunnen:shocked:

texture quality op medium of high
resolutie op max

de rest medium of laagst.

GTAIV is een zwaar spel en laptops zijn nou niet echt bedoeld om te gamen (tenminste geen laptops van onder de €1000,- )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan