gta mod installer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

master1raoul

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
262
hallo,

ik heb gta mod installer maar als ik een vliegtuig wil invoeren geeft hij een fout melding (printscreen)
wie kan me helpen?


groetjes
raoul:thumb:
 

Bijlagen

  • gta.jpg
    gta.jpg
    45 KB · Weergaven: 44
De mod die je installeerd in GTA moeten gemaakt zijn met dezelfde versie als waarmee je het spel speelt. Zo draait een Mod voor GTA versie 1.0 niet op een nieuwere gepatchte versie, bijvoorbeeld 1.5.

Zou dat misschien de oorzaak kunnen zijn?
 
De mod die je installeerd in GTA moeten gemaakt zijn met dezelfde versie als waarmee je het spel speelt. Zo draait een Mod voor GTA versie 1.0 niet op een nieuwere gepatchte versie, bijvoorbeeld 1.5.

Zou dat misschien de oorzaak kunnen zijn?

dus ik moet alle pacthes instraleren voor gta?
 
Nee, ik bedoel dat de mod gemaakt zijn met verschillende versies van GTA.

Bijvoorbeeld, je hebt GTA nog op versie 1.0 en maakt een mod. Die werkt dat op 1.0, ga je vervolgens patchen naar 1.5, dan is het mogelijk dat de mod het niet meer doet of het niet goed doet.

Vaak staat bij het downloaden van een mod wel met welke versie van GTA deze is gemaakt.
 
Nee, ik bedoel dat de mod gemaakt zijn met verschillende versies van GTA.

Bijvoorbeeld, je hebt GTA nog op versie 1.0 en maakt een mod. Die werkt dat op 1.0, ga je vervolgens patchen naar 1.5, dan is het mogelijk dat de mod het niet meer doet of het niet goed doet.

Vaak staat bij het downloaden van een mod wel met welke versie van GTA deze is gemaakt.

okey bedankt ik snap het!

groetjes
raoul:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan