GTA SA loopt vast naa dat ik een mod heb geinstalleerd:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaron 18 WoS

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
GTA SA hoe gebruik je een cheat/mod????

Halloo Allemaal:)

ik heb gezien dat er mods of cheat mogelijk zijn voor GTA San Andreas maar ik zou graag wel een aantal mods/cheats willen gebruiken......
Maar hoe krijg ik ze in het spel kan iemand mij helpen:)

Alvast Bedankt Greetzz Aaron

Meestal moet je gewoon aangeven waarin je ze installeerd en dan zetten hun het erin

of bedoel je met wapen mods?

cheats kan je gewoon vinden op het internet!

voor mods moet je wel even kijken naar de versie van je spel: in versie 2.0 heeft RockStar mods uitgeschakeld. Heb je versie 2.0, kan je wel een soort 'down'date (om je spel naar versie 1.0 om te zetten) downloaden. vraag me niet waar, ik heb al lang niet meer SA gespeeld...

voor mods moet je wel even kijken naar de versie van je spel: in versie 2.0 heeft RockStar mods uitgeschakeld. Heb je versie 2.0, kan je wel een soort 'down'date (om je spel naar versie 1.0 om te zetten) downloaden. vraag me niet waar, ik heb al lang niet meer SA gespeeld...

Downdate : FF Klikke

uhhmm ik weet nu hoe ik mods moet installeren maar als ik een mod heb geinstalleerd en ik wil het spel starten loopt ie tijdens het laden vast:(

hallootjes iedereen:) ik heb gister een vraag geplaatst over hoe je een mod in het spel zet ... maar nu ik een mod heb geinstalleerd en ik wil het spel starten gaat het nog goed laad ik mijn game dan loopt ie vast:( heeft iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen:) en dat ie het gewoon doet:)

Dan is die mod waarschijnlijk corrupt probeer maar een ander:D

Dan heb je versie 2. Je moet maar even googlen naar de unlocker van gtasa. Dan kan je hem modden. Oja, wat je moet mischien alles ff opnieuw instaleren maar dat risco loop je nou eenmaal. Als je je save games niet kwijt wil raken. Ze staan in mijn documenten en dan gtasa userfiles. Kopier de hele map maar en zet hem ergens anders neer. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Komt de versie van je spel overeen met de versie van de mod? Dus als jou spel 2.0 is, dan moet de mod daar ook geschikt voor zijn.

Probeer eens een andere mod en verwijder (ff op andere plaats zetten) die die je nu hebt. Gebeurd er dan hezelfde?

Sommige mods veroorzaken inderdaad problemen en soms is dit alleen op te lossen door de mod te verwijderen.

Komt de versie van je spel overeen met de versie van de mod? Dus als jou spel 2.0 is, dan moet de mod daar ook geschikt voor zijn.

Probeer eens een andere mod en verwijder (ff op andere plaats zetten) die die je nu hebt. Gebeurd er dan hezelfde?

Sommige mods veroorzaken inderdaad problemen en soms is dit alleen op te lossen door de mod te verwijderen.

Dan heb je versie 2. Je moet maar even googlen naar de unlocker van gtasa. Dan kan je hem modden. Oja, wat je moet mischien alles ff opnieuw instaleren maar dat risco loop je nou eenmaal. Als je je save games niet kwijt wil raken. Ze staan in mijn documenten en dan gtasa userfiles. Kopier de hele map maar en zet hem ergens anders neer. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Het is gelukt maar de mods zitten er in maar zodra ik in een voertuig wil stappen crasht het spel opnieuw??? weet je daar mischien ook een oplossing voor:)

Tja, die craches komen door de mod. Oplossen doe je door de mod te verwijderen.

Tja de mod kan er beter uit halen, of vervangen. De tweede optie lijkt me het beste

Laatst bewerkt:
omfg, dat is homebrew.
MODs installeer je toch op eigen risico? :confused:
Homebrew, downgrade, MODs en al die stuff is bad, my kid, bad ...

~Cas

omfg, dat is homebrew.
MODs installeer je toch op eigen risico? :confused:
Homebrew, downgrade, MODs en al die stuff is bad, my kid, bad ...

~Cas

Maar dat is toch nog geen reden om er een vraag over te stellen als het niet werkt? En hoezo is een downgrade slecht? Neem nou eens vista, op het moment dat ik het vervangen heb door xp loopt alles veel beter, en volgens mij is dat echt een downgrade. Mods? Daarmee maak je het spel alleen maar leuker en leer je het spel ook vele beter kennen. Ik nu 80% van alle voertuigen in GTASA vervangen en 100% van alle wapens zijn bewerkt. GTASA draait soepel en is nu veel leuker. Dus downgrades en mods zijn zeker niet slecht!

Laatst bewerkt:

hoe weet ik of mijn gta versie 1.0 of versie 2.0 is ??

Spel opstarten, rechtonder in de hoek kijken. Staat er niets, dan heb je 1.0. Elke andere versie staat daar vermeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan