GTA SA no-cd vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jipian

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
ik heb al een aantal no-cd's gebruikt, zelfs voor de game als ie gepatched is... Maar ik kan ze allemaal maar 1 keer gebruiken, en ik wil er graag een die ik altijd kan gebruiken, zodat ik eerst niet 10 minuten het internet moet afzoeken om een crack te vinden ;)

ik heb al een aantal no-cd's gebruikt, zelfs voor de game als ie gepatched is... Maar ik kan ze allemaal maar 1 keer gebruiken, en ik wil er graag een die ik altijd kan gebruiken, zodat ik eerst niet 10 minuten het internet moet afzoeken om een crack te vinden ;)
Ik heb het wel, alleen ik mag het zeker hier niet vrij geven.
Ik neem geen risico ;)

Laatst bewerkt:

Hoe bedoel je dat je ze maar 1 keer kan gebruiken? Als jij een no cd patch gebruikt zou je deze moeten kunenn blijven gebruiken. Het is niet nodig iedere keer een nieuwe te plaatsen.

Nou, als ik voor de 2de keer San Andreas opstart, word het beeld zwart, gaat naar de instellingen die ik voor San Andreas heb (1024x768) en daarna gaat het scherm weer terug naar mijn bureaublad, op mijn normale schermgrootte.

@Wiejeben: Ik hoef alleen maar een oplossing voor mijn vraag, en ik denk dat een nieuwe crack daarbij niet helpt...

Laatst bewerkt:
Zou ook heel goed kunnen komen door het spel zelf, deze al eens opnieuw geinstalelerd?

Als jij een goede crack te kappen hebt (en nee, ik mag je er niet naar verwijzen) dan zou je aan die ene crack voldoende moeten hebben.

Zijn verder je videokaart drivers up to date?

En vermeld ook even welk merk en type pc je hebt.

ik heb het al zo vaak opnieuw geïnstalleerd, zodat de cracks weer werken.

Heb een Windows XP Home Edition SP3 met upgrades naar SP4, een ATI Radeon HD 2600 Pro AGP, als ik me niet vergis. Mijn moederboard is een AMD Sempron.

Ik heb het spel al eerder gehad, ook een crack, en toen werkte hij uitstekend. Was gewoon van torrents, waar ik de vorige ook van gehaald heb

@Lita: mijn videokaart drivers zijn up to date, en mijn pc zelf is volgens mij een ACPI uniprocessor, als je hiernaar op zoek was

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, staat ook in mijn eerdere post:

mijn videokaart drivers zijn up to date, en mijn pc zelf is volgens mij een ACPI uniprocessor, als je hiernaar op zoek was

Nee, ik zoek je merk en type! Of te wel de acer 2050 of de dell huppeldepup, enz.

Wat jij noemt zijn onderdelen.

Gigabyte 3002 AS 16, dit is het enigste wat ik kan vinden op en in mijn pc

Heb je de pc zelf gebouwd? Want wat je nu noemt is het ook niet.

Is het spel trouwens origineel?

Plaats anders eens een hardware overzicht.

Krijg je ook foutmeldingen?

Laatst bewerkt:
En de rest?

Maar goed, lijkt mij dat je het spel gewoon opnieuw moet installeren en er vervolgens een goed werkende crack bij moet zoeken.

Als het niet een origineel spel is, dan de crack die bij het spel zat gebruiken!

Verder kan ik zo weinig beginnen.

misschien iemadn anders met tips.

Wat is niet goed? Je bent niet erg duidelijk...

Misschien tijd om het spel te gaan halen in de winkel? Is niet zo prijzig meer.

En anders een goede versie downloaden met een goed werkende crack die er dan gewoon al bij zit.

1stop de cd in de cd driver of met deamon tools

2ga naar deze computer en drukt met rechter muisknop op het gta icontje

3 druk op openen

4ga naar de map hoodlum en kopier gta-sa

5 ga naar j gta directory en kopier gta-sa daar

dan zou hij het moeten doen bij mij tenminstje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan