GTA SA: Rollercoaster scripten, hoe moet ik dat doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ezra24rct3

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2013
Berichten
61
Op GTAForum.nl is er iemand die al 3 topics heeft geopend met de zelfde vraag:
Hoe maak ik een rollercoaster waar mensen in kunnen en ik zelf ook? Ik heb zelf al gezegd van: Ga dan RCT doen, daar kan het in. Maar hij moest en zou zijn model werkend krijgen, dus dan maar dit...

Hij wilt zoiets (http://m.youtube.com/watch?v=XFxxpggZnzk) scripten. Het lijkt mij ook wel leuk om te leren su hopelijk komt er een antwoord.

M.v.g Ezra
 
het beste kun je even engels talige GTA SA modding forums hiervoor raadplegen.
waarschijnlijk kunnen ze je daar wel verder helpen.

succes,
leon
 
goed advies Aymar, maar als iemand toch een model program "moet" leren dan zou ik een andere kiezen
dan sketchup, bijvoorbeeld 3Dsmax, omdat het meer realistische modellen kan maken en omdat het tot
de groep van meest gebruikte model programma's behoord dat wordt gebruikt voor game design..
Sketchup is goed hoor, maar als je er toch veel tijd in moet stoppen dan is het beter om voor een beter
programma te gaan. Dit is enkel mijn persoonlijke mening,

Leon
 
Ik ben zelf geen 'Pro' met 3DSMAX, en er hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan.. 3DS MAX wordt ook door R* zelf gebruikt. Sketchup vind ik zelf niet zo lastig.
 
ik weet t, Autodesk 3ds Max 2014 kost een kleine 4000 euro.


;)

leon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben wel zo gek geweest om de volle 8000 euro te betalen om MAYA en 3DS MAX te kopen...

Maar om weer terug te komen: Hoe doe ik het scripten ;)
 
WOW!

denk dat wanneer je de full versions of deze programma's hebt, je daarbij ook
de handleiding hebt gekregen. En daarin zul je precies een antwoord vinden,
anders, zoals ik al eerder vermelde kun je deze vraag misschien beter stellen op
GTA SA modding forums. Daar zitten vele mensen die je precies kunnen vertellen
hoe te scripten.

succes,
Leon

(het uitleggen hoe precies te scripten is waarschijnlijk zowiezo veel te gecompliceert
om hier uit de doeken te doen. Anders gewoon even googelen met GTA SA Scripten.
Google is je vriend met dit soort zaken, Youtube kan ook zeker behulpzaam zijn.)
 
Laatst bewerkt:
SPY, je hebt wel gelijk dat 3dsmax een beter programma is als je er toch al tijd in gaat steken.
Bedenk wel dat je nodige scripting 'knowledge' moet hebben om uberhaubt iets in die richting te kunnen maken.
Als ik jou was zou ik gewoon rct 3 downloaden, paar leuke ct's en ctr's downloaden en that's it ;)
 
RCT3 heb ik al, maak er zelf CT's en CFR's voor. Maar ik ga verder zoeken! Bedankt jongens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan