GTA SA (san andreas) =)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkieh

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
8
Ik heb windows vista en gta san andreas en het spel wil niet meer opstaren!! heb iemand een verklaring hiervoor?
 
Krijg je meldingen?
wat gebeurt er precies?

Iets meer info zou wel handig zijn om je probleem opgelost te krijgen.
 
Krijg je meldingen?
wat gebeurt er precies?

Iets meer info zou wel handig zijn om je probleem opgelost te krijgen.

Op windows XP was er geen enkel probleem maar op vista wel hij zegt dan als ik de game wil opstarten : Wrong cd drive try another? ik heb er al eerder op gespeelt en de cd van mijn maat doet ut ook niet;) als je nog meer info wilt zeg je ut maar;):D
 
probeer de site:

*KNIP*

als het goed is moet het, het hierna wel doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lucky G,

Dat zijn dingen welke wij hier op helpmij niet willen zien.
Je mag het zelf nog weghalen of anders zal een mod het doen.
 
Je zou kunnen proberen om er een no-cd crack op te doen. (Voordat je me gaat reporten. In principe is dit legaal zo lang je de orginele cd maar hebt (site moet je zelf maar even zoeken)) Mischien is je cd beschadigd of je optische drive. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Je zou kunnen proberen om er een no-cd crack op te doen. (Voordat je me gaat reporten. In principe is dit legaal zo lang je de orginele cd maar hebt (site moet je zelf maar even zoeken)) Mischien is je cd beschadigd of je optische drive. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ja bedankt, maar mijn internet is ook kapot:(
 
Maar mag ik dan vragen hoe je hier dingen op helpmij zet?
 
als je een no-cd crack zou willen plaatsen, dan zou je dan meteen al mogen laten. Dit omdat het niet toegestaan is om deze te plaatsen.
 
als je een no-cd crack zou willen plaatsen, dan zou je dan meteen al mogen laten. Dit omdat het niet toegestaan is om deze te plaatsen.


Dat was ik ook niet van plan, mijn vraag was, hoe hij dingen op helpmij zoals vragen etc op helpmij zette als hij geen internet heeft. En een no-cd crack moet ie zelf maar gaan zoeken als hij die nodig denkt te hebben.
 
En heb je al geprobeert opnieuw te instaleren?
 
Toen GTSA uitgebracht waer nog geen vista. Maar hij zou er prima op moeten werken. Doet ie bij mij ook
 
Zit er wel een crack op?
Zo nee, installeer het stel voor de 8e keer eens een keer in de compatibiliteitsmodus ( Rechts-click .exe bestand, dan op instellingen dacht ik, en dan veranderen in XP. )
Misschien doet ie het dan wel.
 
hallo

mischien is dit wel de oplossing, bij mij in iedergeval wel

ga naar : [local disk]:\Documents and Settings\[gebruiker]\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

en verplaats : gta_sa.set naar het bureaublad en start gta en dan moet alles weer werken, als hij dan doet mag je dat bestand verwijderen in geval van dat hij nog steets niet werkt plaats dan voor de zekerheid het bestand maar weer terug en probeer wat anders.

greetings
 
hallo

mischien is dit wel de oplossing, bij mij in iedergeval wel

ga naar : [local disk]:\Documents and Settings\[gebruiker]\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

en verplaats : gta_sa.set naar het bureaublad en start gta en dan moet alles weer werken, als hij dan doet mag je dat bestand verwijderen in geval van dat hij nog steets niet werkt plaats dan voor de zekerheid het bestand maar weer terug en probeer wat anders.

greetings

K zal het proberen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan