GTA: SA start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

smokeone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2005
Als ik op gta_sa.exe klik dan komt er heel even een zandlopertje en lijkt het alsof die 'm gaat opstarten, maar dat gebeurd dus niet, de zandlopertje gaat weg en er gebeurd gewoon helemaal niks.
Heb de spel opnieuw geinstaleert maar doet 't nog steeds niet. Ik denk dat er ene van de fout in de besturingssysteem zit(win XP home) Want via de netwerk kan ik 'm wel met een andere computer opsterten.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen zonder windows opnieuw te installeren? De spel opnieuw installeren heeft dus geen zin. (hij deed het trouwens eerst gewoon wel op deze pc.)

3 mogelijkheden:1) Je pc is niet sterk genoeg 2) Het spel is illegaal 3) Je drivers zijn niet geupdatet.

Begin met te zeggen wat er allemaal in je pc zit.

skelle zei:
3 mogelijkheden:1) Je pc is niet sterk genoeg 2) Het spel is illegaal 3) Je drivers zijn niet geupdatet.

Begin met te zeggen wat er allemaal in je pc zit.

1. PC is zeker sterk genoeg (zoals ik al zei hij deed het eerst wel op deze pc)
2. Of het spel wel of niet illegaal is maakt weining uit, hij deed het eerste wel op deze pc en zoals ik ook al zei kan ik 'm via netwerk wel op een ander pc draaien(terwijl die op deze is geinstaleerd)
3. Drivers zijn geupdated.

Dus aan het spel zal het niet liggen, maar aan windows denk ik, of ene van der instelling.... maar wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan