gta san andreas instalatie problemen HELP PLEASE

• Onderwerp starter Onderwerp starter 06361
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

06361

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
hey
ik gta san andreas voor op de computer

ik heb hem al eens geinstaleert en gespeeld
maar toen heb ik hem verwijderdt

en nu wil ik hem weer instaleren maar als ik het spel er in stop krijg ik het startscherm
en in plaats van insntal game
staat er play gta san andreas :eek:

en nu kan ik hem dus niet instaleren en spelen :(

ik wil hem heel grag weer spelen en ik hoop dat iemand een oplossing heeft :D

Naar progam files en dan rockstar games en dan Gta san andreas verwijderen en dan naar confugiratie scherm daarna software daarna daar verwijderen uit lijst en dan opnieuw installeren

quote: Naar progam files en dan rockstar games en dan Gta san andreas verwijderen en dan naar confugiratie scherm daarna software daarna daar verwijderen uit lijst en dan opnieuw installeren

Zo moet het dus niet, als hierboven beschreven

eerst via configuratiescherm/ software en dan het spel verwijderen.
Daarna kun je eventuele mappen die zijn blijven staan verwijderen.

En anders zou je ook gewoon naar deze computer kunnen gaan. Je dvd-station open (rechtermuisknop -> openen) en dan de setup kiezen. Meestal iets van setup.exe of instal.exe

quote: Naar progam files en dan rockstar games en dan Gta san andreas verwijderen en dan naar confugiratie scherm daarna software daarna daar verwijderen uit lijst en dan opnieuw installeren

bedankt
maar dat heb ik al gedaan en als ik hem er in doe moet er eigenlijk staan install game maar er staat play game terwijl alles is vewijdert :(

En anders zou je ook gewoon naar deze computer kunnen gaan. Je dvd-station open (rechtermuisknop -> openen) en dan de setup kiezen. Meestal iets van setup.exe of instal.exe

ooh bedankt hij doet het weer jeeeeeeeeee :D thank uuuu :thumb:

Fijn dat het gelukt is en graag gedaan :D

Wist je dat GTA SA ook multiplayer kan spelen (Download) ?
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar andere mesen zeiden dat het wel vet was. Misschien heb je er wat aan :thumb:

Laatst bewerkt:

bedankt
maar dat heb ik al gedaan en als ik hem er in doe moet er eigenlijk staan install game maar er staat play game terwijl alles is vewijdert :(

Daarom moest hij het op mijn manier doen !;)

Daarom moest hij het op mijn manier doen !;)

Lijkt me dat de oplossing van Snor de goede is/was. :D
En de manier van een uninstall of verwijderen van software of programma's moet volgens mij op de door mij omschreven manier. ;)
Dus via configuratiescherm/software/ betreffende proggie of software
Of via de uninstall van het programma zelf.

Volgens mij is het zo dat als je een programma installeerd en je vervolgens de map verwijdert waar het in staat, je het programma niet meer kan verwijderen via uninstall of configuratiescherm/software/ betreffende proggie of software.

We kunnen het natuurlijk even testen.
We installeren een proggie, verwijderen vervolgens de map en dan pas via software of proggie zelf de uninstall draaien, kijken wat hij doet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan