GTA San Andreas langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acer M1100

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Ik heb sinds kort Windows 7, en sindsdien loopt GTA SA heel erg langzaam.
Hiervoor had ik Windows Vista en kon ik alles op het maximum draaien mijn specs zijn:

3 GB DDR2 RAM
ATI Radeon 4670 - 1GB
AMD Athlon 64 x2 4000+ 2,1 GHZ
250GB HDD

Heb al compibaliteitsmodus geprobeerd.

mmm...

heb je een laptop?

ik heb het ook je video kaart is te laag en ondersteunt hem niet goed je kanproberen de resolutie zo laag mogelij kte zetten en alle opties zo laag mogelijk zetten voor een sneller gameplay ook door cheats kan je spel kapot gaan vastlopen en langzamer gaan

bij mij werd ik het zat en heb ik het spel geruild en dus verwijdert:confused:

Niet vervelend bedoelt tom, maar zoek voor de lol de systeemeisen van GTA San Andreas eens op...

Moet met die specs prima kunnen.

@ ts

Je geeft aan sinds kort win 7 te draaien. Ook netjes al je drivers geinstalleerd?

Spel al eens uitgevoerd met compatibiliteitsmodus?

Ja, alle drivers zijn netjes geinstalleerd.

En aan de videokaart zal het niet liggen want ik kan er Modern Warfare 2 op High mee draaien.

Ook al compibaliteitsmodus gecheckt, ik snap er ook niks van. Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik een 64 bit win 7 heb?

de systeem eisen kan je vinden op can you run it dus google op can you run it activeer de active besturing en selecteer gta he tprogramma scant je pc en kijkt of je hem aan kan.;)

heb je een laptop?

ik heb het ook je video kaart is te laag en ondersteunt hem niet goed je kanproberen de resolutie zo laag mogelij kte zetten en alle opties zo laag mogelijk zetten voor een sneller gameplay ook door cheats kan je spel kapot gaan vastlopen en langzamer gaan

bij mij werd ik het zat en heb ik het spel geruild en dus verwijdert:confused:
LOOL? GTA SA runt perfect op mijn NVIDIA GeForce 5500 FX 256 MB AGV grafische kaart en jij zegt dat het niet kan gaan op een ATI RADEON 4670 met 1 GB?

LOOL? GTA SA runt perfect op mijn NVIDIA GeForce 5500 FX 256 MB AGV grafische kaart en jij zegt dat het niet kan gaan op een ATI RADEON 4670 met 1 GB?

Bij mij loopt hij zelfs op een pentium 4 met onboard grafische kaart van intel van 5 jaar oud:P

Ik heb hem zelfs op een pentium 3 zien draaien... dus daar ligt het vast niet aan.

mmm...

mischien heb je te weinig geheugen vrij (beschikbaar)

Dat lijkt me niet, als je het over RAM hebt ik heb 3GB, als je het over hardeschijf hebt ik heb nog 100GB vrij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan