GTA San Andreas MAC save games

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Hoi,

Ik heb net San Andres voor mijn mac gekocht via: gametreemac.com na mijn betaling heb ik hem kunnen downloaden via een link, geinstalleerd en hij werkt prima.

Echter speel ik al langere tijd SA en heb, toen ik overschakelde van windows naar mac afgelopen zomer, een back-up van mijn savegames gemaakt. Natuurlijk wil ik deze nu in het spel zetten op mijn mac. Ik heb wat geprobeerd en ze gewoon in GTA files gezet. Dit lukte, het spel zag ze ook wanneer ik LOAD GAME deed. Hij laadde het spel en toen sloot hij het spel af en kreeg ik de melding: unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0x00000000. Do you wish to debug it?

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen of hoe dit komt?

Duizendmaal dank!

Groeten, Merel

Is de saved game data een pc versie of een Mac versie, aan de fout melding te zien lijkt het mij een saved game voor de pc versie. Dan is het begrijpelijk dat het spel vast loopt.

grtjs jjw

De savegames zijn van een pc. En dat kan dus niet begrijp ik uit jouw antwoord? Daar kan ik dus niks meer mee?

Nee een pc file kan de mac in zo veren niet lezen, tuurlijk in de Finder is het geen probleem, het spel ziet zelf de saved game, de structuur zal het zelfde zijn maar de programmeer taal is geheel anders van Mac verses pc. Dus ik denk dat daar het probleem zit. Zul je helaas toch over nieuw moeten beginnen met spelen.

grtjs jjw

Dankjewel voor je hulp!

Ik begin gewoon.. opnieuw :)

Helaas is dat (vrees ik) de enige oplossing. :rolleyes:
Veel sterkte met spelen.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan