GTA San Andreas Multiplayer hoe moet dit!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik heb gta san andreas en wil in de toekomst als ik een nieuwe pc heb gta san andreas daar op installeren.. En Gta San Andreas Multiplayer.. Maar hoe werkt dat precies dat multiplayer? moet ik dat erbij kopen in de winkel ofzo? of moet ik het downloaden? wie kan mij er informatie over geven?

Deze mod moet je downloaden en installeren:
http://www.sa-mp.com/

Speelde ik vroeger ook, alleen is het programma helaas nog niet stabiel. Versie 0.2 die binnenkort moet uitkomen, schijnt een stuk beter te zijn.

Deze mod moet je downloaden en installeren:
http://www.sa-mp.com/

Speelde ik vroeger ook, alleen is het programma helaas nog niet stabiel. Versie 0.2 die binnenkort moet uitkomen, schijnt een stuk beter te zijn.

Oke en als ik het gedownload heb, Wat moet ik dan precies doen? staat er dan een icoontje op me bureaublad dat ik hem kan aanklikken dat ie dan begint?

Oke en als ik het gedownload heb, Wat moet ik dan precies doen? staat er dan een icoontje op me bureaublad dat ik hem kan aanklikken dat ie dan begint?

Ff de Help doornemen die op de site staat. Wel een beetje zelfonderzoek doen he? ;)

multiplayer

ik heb een vraag over multiplayer. ik heb nu multiplayer gedownload en ik krijg nu als ik in een server wil wit beeld en dan gaat hij naar het hoofdmenu van singleplayer, nu heb ik ergens anders gelesen dat je dan een verkeerde versie hebt van gta san andreas maar waar kan ik andere versies downloaden?

ik heb een vraag over multiplayer. ik heb nu multiplayer gedownload en ik krijg nu als ik in een server wil wit beeld en dan gaat hij naar het hoofdmenu van singleplayer, nu heb ik ergens anders gelesen dat je dan een verkeerde versie hebt van gta san andreas maar waar kan ik andere versies downloaden?

Maak ff zelf een nieuw topic hierover aan. Het is niet toegestaan om eigen vragen te gaan stellen in een topic van iemand anders.

Ik zal deze door inactiviteit dan ook maar sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan