Gta San Andreas Niet smooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi

Ik heb gister Gta San Andreas gedownload en gebrand + geinstalleerd, nu heb ik het spel al wel eens eerder gehad op deze pc. Maar nu doet het probleem zich voor dat vreemd genoeg Toen het spel heel erg smooth liep maar nu alsof ik CoD 3 wil spelen. het is nu dat het constant schokkert Maar dat deed het eerst dus niet het enige dat er is verandert is dat er een extra 512 Mb ram geheugen is bij gekomen maar dat zou het juist nog smoother moeten maken.. Weet iemand hier een oplossing voor?

Groet

Johan

Amd Athlon Xp pro 2800+
2.09 Ghz
768 Mb ram
Nvidia Geforce 6200 (ook verandert van 5500 naar 6200)

Als je nog iets meer wilt weten dan is het geen probleem.. ik wil alleen het spel smoother hebben ;)

Alvast bedankt!

wist niet dat er een COD 3 was voor de pc!

Is er ook niet.. was maar een voorbeeld. zelfs volgens de ' Recommended Requirements' zou deze pc 't spel snel moeten draaien.. maar waarom doet ie dat niet dat is mijn vraaag..

Daar zijn vele oorzaken voor te bedenken.
- volle harde schijf
- malware
- hardware defecten etc.
Misschien zie je in taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) of de processor activiteit hoog is.
mvg leo

Daar zijn vele oorzaken voor te bedenken.
- volle harde schijf
- malware
- hardware defecten etc.
Misschien zie je in taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) of de processor activiteit hoog is.
mvg leo

Volle hardeschijf valt reuze mee 13.4 / 36.4 Gb

Malware.. geen idee :P

Hardware defecten.. denk het niet Hoogst waarschijnlijk de videokaart. maar aangezien het een soort aan / uit knop is (het doet het of het is kapot) er is geen muteknop. Geluidskaart vertraagt het spelen toch niet. alleen dat je wat minder geluid hebt maar dat boeit niet :P

Mijn taak beheer is altijd schoon voor ik begin te gamen.

126 / 1110

Laatst bewerkt:
Ik zal Avast Antivirus zo maar even installeren, even scannen en virussen deleten, dan zet ik de pc vanacht aan het defragmenteren.

Je had gaan anti virus?, dan ga je vast wat tegen komen.
Dan mag je ook wel tegen spyware scannen met bv spyware doctor van het google pack.
Deze kan ook on acces scannen en kan naast Avast draaien.
Avast is n.l. goed tegen virussen, maar mist veel spyware.
Bij scannen in de veilige modus worden de virussen het beste verwijderd.
mvg leo

Je had gaan anti virus?, dan ga je vast wat tegen komen.
Dan mag je ook wel tegen spyware scannen met bv spyware doctor van het google pack.
Deze kan ook on acces scannen en kan naast Avast draaien.
Avast is n.l. goed tegen virussen, maar mist veel spyware.
Bij scannen in de veilige modus worden de virussen het beste verwijderd.
mvg leo

Alvast bedankt voor de tip! Avast vind minder virussen. Kaspery online vond namelijk 1 virus. maar avast vond dus mooi niks. ik heb kaspery geinstalleerd en laten scannen. bleek dat het nog niet kon omdat de activatie niet goed gegaan was :P

Vanavond maar weer een poging :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan