GTA San Andreas ntdll.dll error

Status
Niet open voor verdere reacties.

megamovies

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Berichten
160
Ik heb San andreas gedowload ging allemaal prima toen uitgepakt met winrar. Ik startte GTA SA (ik vond het raar dat je niets hoefte te installeren):confused: eerst deed hij het allemaal prima totdat het beeld flikkerde en er kwam: Er is een fout opgetreden in GTA_SA.exe en moet worden afgesloten:(. Ik drukte op details en er stond iets van dat de fout zat in: Modname: ntdll.dll . Ik heb alles geprobeerd ik heb hem opnieuw uitgepakt maar dat werkte niet, opnieuw gedownload ook niet. Ook ben ik op internet gaan zoeken en daar stond dat je het ntdll file corrupt kon zijn en dat je een nieuwe moest downloaden, maar je kon de oude niet verwijderen dus had het geen zin. Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen.:thumb:

PS: Ik heb al de nieuwste software ook videokaart kan niet hoger+hoogste directX

Ik heb een windows XP
Met alles up to date
 
Laatst bewerkt:
moet je even kijken of je met een progje dat ding tog kan verwijderen en dan op internet kijken of je die dll kan vinden
 
:thumb:Heel erg bedankt voor je antwoord. Maar wat voor progje want ik heb ff gegoogled
maar ik kon niks vinden:confused: Ik hoop niet dat ik slecht heb gezocht
 
Hmm. Of het werkt weet ik niet.
Maar kijk eens hier.
http://www.dll-files.com/
En als dat niet werkt, probeer uit te vinden welke mod en probeer die te verwijderen.
Anders, opnieuw downloaden:confused:
 
Ik heb dat dll bestand al gedownload alleen kan ik de oude niet verwijderen en ik heb hem ook al geprobeerd te vervangen. In GTA SA heb ik geen enkele mod gebruikt dus ik vind het raar dat er staat: Modname: ntdll.dll
 
Je kan de oude niet verwijderen.
Download unlocker.
Installeer het.
rechtskliken op de .dll en dan iets van unlocker, de rest wijst op zich.
 
Bedankt voor het antwoord:thumb: op al de bestanden zitten virussen. Als ik het download zijn er twee dingen die bij mij steeds gebeuren:
Optie 1: Als ik het download dan zegt McAfee dat er een virus is binnengekomen en dat het moet worden verwijdert + dat er ook nog komt te staan dat de pc het niet kan kopiëren en dan staat er nog iets over bronschrijven en dat hij niet kan schrijven of zo iets.

Optie 2: Het smartscreen zegt dat het een onveilige download is en dat ik hem niet moet downloaden.

Ik hoop dat je een download link weet waarop Geen virussen zitten

PS:
Ook stond op die .dll-files site dat je een of andere scan kon doen ik heb een of ander clean progje gedownload dat het hele register had opgeschoond toen werkt GTA SA nog niet :shocked:
 
Ja, verwijderen dan...
Met wat download je?
(Stuur maar een berichtje, is veiliger ^^)
 
Ben ik nou zo dom of kun je alleen berichten sturen als je 7,50 heb betaald en iedereen mag weten waarmee ik download namelijk gewoon met windows niet met iets speciaals
 
Privé berichten kunnen alleen inderdaad verstuurd worden, door als donateur €7,50 te betalen of verenigingslid te worden. Mail is ook nog een optie.:) Als het gewoon "legale" link mag deze gewoon geplaatst worden.
 
Excuseer...
Dan zal ik mijn emailadres opgeven (ik neem aan dat dat mag)
Want ik weet niet precies of de link legaal is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geprobeerd unlocker te downloaden, maar toen bij 99% kwam er een foutmelding:
Kan bestand niet kopiëren omdat de schijf tegen schrijven is.
Wat kan ik hier aan doen???????

Ik hoop dat er iemand snel reageert
 
Laatst bewerkt:
of even je virus scanner uitzetten...want bij mij zag hij hem als trojaans paard
 
Ik wou zeggen dat als ik unlocker download er een foutmelding komt bij 99% dat hij het niet kan kopiëren omdat de schijf vol is (Dat kan niet want er is nog 50 GB ruimte) of omdat de schrijf tegen schrijven is wat kan ik hieraan doen ?????????:(
 
Goed. Ik zal me er eens mee bezig houden.


San Andreas heb je gedownload, en als ik het goed begrijp, mist het een DLL? Is dat nog steeds zo na de hulp van 'megamovies'.

Zo ja: Zal je toch echt een andere San Andreas moeten downloaden. Je kan inderdaad wel de DLL gaan downloaden, maar of het klopt, is dan de volgende vraag.

Het niet hoefen installeren van de game, komt omdat diegene die het op torrentz geupload heeft (Of waar je het gedownload hebt) de map van het spel ingepakt heeft, en geupload heeft. Dus dan heb je al een voorgeinstalleerd spel gedownload.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan