Gta San Andreas Op Vista..

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMYNOT

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
Ik heb net een nieuw pc.. namelijk deze..
t5017.jpg

Pc Eigenschapen:
8 GB Ram
Intel Core 2 Extreem 4 x 3.6 GHz
Nividia SLI..
Microsoft Windows Vista ® Ultimate 64 bit.

Ik heb deze GTA Sa gekocht toen Windows ® Vista Ultimate nog niet uit was.. maar hij zou moeten werken..:(

Kan iemand mij helpen.

Laatst bewerkt:
hij zou als het goed is gewoon doen op 64 bit, maar ik snap jouw niet helemaal, wil je aub wat duidelijker zijn

Als ik GTA wil opstarten.. Dan gebeurt er niks.. Ik heb hem al 4 keer ginstaleerd..

Het is GTA San Andreas V2.. Andere spellen doen het wel goed zoals Prostreet & Vice City..

Mijn PC is ook helemaal Uptodate dus ik snap niet waarom hij het niet doet..

MVG.

Ik heb hem ook al een een keer geprobeerd via.. Deze Comp. -> (Games)D:/Games/Grand Theft Auto Rockstar/San Andreas V2/gta_sa Maar toch doet GTA het niet..

hoi

kun je hem niet in compatibiteits modus draaien?

op snelkoppeling van je game op buroblad-rechtermuisklik-eigenschappen

daar je keuze maken voor xp

Nee, dit heb ik ook al geprobeerd. GTA geeft weer geen reactie..

Windows Firewall ?

Ik heb een vraag, zou Windows Firewall GTA San Andreas geblokeerd hebben ?
Zo jah, hoe kom ik in de Windows Firewall Optie's.

Gangkill,

Downgrade ken ik maar dit heeft ook geen efect.

MVG. PS: Ik heb Windows Vista nog niet helemaal onder de knie, vandaag dat ik niet weet waar ik de Windows Firewall Optie's kan vinden.

Laatst bewerkt:
ik heb net ook SA op mijn oude Windows XP Pro gestart..
Ik heb een tijtje terug nieuwe acount gemaakt op mijn vorige had ik idd Mods met GTA sa ik heb GTA sa niet opnieuw geinstaleerd maar hij deed het wel maar raar is.. mijn savegames werken niet meer ( ik heb een downgrade gebruikt in het spel )

Ik heb geen flauw idee hoe ik dit oploss zonder GTA opnieuw te instaleeren..

Waarom zijn de bananen krom?

Waarom installeer je hem niet opnieuw?

Omdat hij waarschijnlijk bang is om zijn Save's te verliezen.

@Helpmynot,

Ga naar je documenten, als het goed is zie je daar een mapje staan van je GTA San Andreas (zo niet ga via C naar je documenten en kijk of je dan het mapje tegen komt)

Als je dat mapje kopieert en ergens anders in je doc's plakken, Dan kan je veilig het spel opnieuw installeren, Als je klaar bent met herinstalleren van het spel, Dan knip & plak je de inhoud van het mapje in het zelfde mapje maar dan waar je het weg had, Dus dan ga je via C richting je doc's en als je dan het mapje vind plak je de inhoud erin. Dan kan je als het goed is weer verder met je savegame als het spel werkt

Bedankt!

Hij doet het nu goed en geen enkel probleem, ik kan nu ook mods gebruiken enzz..

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan