GTA San Andreas (PC) loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste gamers,

Ik heb al een tijdje last van dat GTA San Andreas die op mijn pc vast loopt. Als ik soms rondrij met een auto hoor ik opeens geen geluid meer en even later loopt ie helemaal vast of sluit het spel vanzelf af. Vroeger heeft hij het altijd gedaan op dezelfde computer zonder gezeik!. Ik heb ook geen mods of dergelijke geinstalleerd staan en hij is helemaal origineel. Wel heb ik San Andreas Multiplayer geinstalleerd staan. Ik weet niet of het daar door komt, Maar eigenlijk gebruik ik alleen maar Multiplayer. Gister heb ik een hele schone Windows XP over mijn pc heen gegooit en mijn hele harde schijf was weer helemaal leeg, Dus alle bestanden en programma's waren er allemaal af. Toen ik San Andreas ging installeren en Multiplayer, Probeerde ik het even of die het nu misschien wel deed. Hij gaf dus weer hetzelfde gezeik!. Waar kan het nu door komen? Of waarmee kan ik dit probleem oplossen? Ik hoor het graag!.

Wel netjes alle drivers geinstalleerd na de herinstallatie van xp?

Ik heb net even weer gespeeld en ik kreeg een foutenrapport. Ik heb het gelijk even gekopierd. Hier zit de fout in:
C:\DOCUME~1\Randy\LOCALS~1\Temp\6cc5_appcompat.txt

Kan iemand hier wat meer mee om mij te helpen?

Misschien handig als je het daadwerkelijke .txt bestand plaatst. Zo kunnen we er niets mee.

Misschien handig als je het daadwerkelijke .txt bestand plaatst. Zo kunnen we er niets mee.

Het is heel vaag, Want als ik in die mappen ga kijken bij dit: C:\Documents and Settings\Randy\Local Settings\Temp
Dan zie ik geen 6cc5_appcompat.txt staan. Maar de fout word wel weergegeven dat het txt bestand in die map moet staan. :confused:

Maar zou het misschien ook iets anders kunnen zijn waarom het spel zo doet bij mij?
Heeft iemand een idee? Want ik word er onderhand niet helemaal goed van!.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan