GTA San andreas probleem, snap er niets van

Status
Niet open voor verdere reacties.
huh dit klopt niet. Hij gaat heel verhaal hoduen over je familie ofzo:confused: , dan kies jij een leuk kapsel je betaald. en dan ga je weg ja. (je ziet de kapper beetje met je haar bezig zijn) dan ben je gewoon klaar. Je moet idd niet die arme man neerslaan of iets dergelijks. Ook gelijk weer politei achter je aan.

Je ziet waarschijnlijk in je radar iets van 2 letters staan iets van CJ geloof ik daar moet je dan weer heen.

Geplaatst door winnie de pooh
huh dit klopt niet. Hij gaat heel verhaal hoduen over je familie ofzo:confused: , dan kies jij een leuk kapsel je betaald. en dan ga je weg ja. (je ziet de kapper beetje met je haar bezig zijn) dan ben je gewoon klaar.

Nop.

Ook gelijk weer politei achter je aan.

Nop. Zien ze niet binnen.

Je ziet waarschijnlijk in je radar iets van 2 letters staan iets van CJ geloof ik daar moet je dan weer heen.

Nop.

Waarschijnlijk doe je iets niet goed, maar ik weet niet precies wat.

Over de kapper: Kies even een haircut. Één die totaal niet lijkt op degene die je op dat moment hebt. Probeer het dan nog een keer. Let wel even op dat je kiest om die haircut erop te zetten en dat je niet op de verkeerde knop klikt en zo weg gaat.
En heeft CJ wel genoeg geld om de kapper te betalen?
Als CJ wegloopt, gaat er dan wel geld af?

Over de politie: Het klopt dat ze het binnen niet zien, maar dat is geen reden om de kapper neer te slaan;):p

Over de letter "CJ": Als je met een missie bezig bent zie je deze niet. Zorg even dat je dood gaat (het is even niet anders:o). Kijk nu op je radar. Zie je nu wel de letters CJ?
Je kan ook even kijken op de grote radar bij het pauzemenu. Ik ga er vanuit dat deze er (net als bij de PS2) gewoon is.

Ik ga ervanuit dat het om een legale versie gaat. Klopt dit?

Succes:)

Als je de politie niet achter je aan wilt hebben moet je deze code invoeren: aezakmi | als je een een jetpack wilt : yecgaa | wapen code 1 : lxgiwyl |wapencode 2 : kjkszpj | wapencode 3 : uzumymw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan