Gta San ANdreas Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley12

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Berichten
66
Ik heb 2 mods geinstalleert en nou als ik sp wil spelen dan laadt hij maar tot de helft. Ik installeer mods met San ANdreas Mod Installer.
Wie weet een oplossing??
En Wie weet nog een mod waarin allemaal auto's tegelijk veranderen?
gewoon 1 mod en die verandert meer dan 10 auto's ofsow?

Ik heb ook al voor mijn probleem en die mod die ik zoek op google gezocht maar geen suc6.
Hoop dat iemand de oplossing weet :thumb:

Groetjes Wesley ;)
 
Dat ligt hem aan die mod. Die werkt niet. Daarnaast zou ik het voortaan met de hand doen want GTA SA mod installer is waardeloos. Voor de rest moet ik je teleurstellen. Er zijn geen mods die in eens 10 auto veranderen. Dat moet je allemaal handmatig doen met bijv img tool, maw het is veel werk maar wel leuk om te doen.
 
Tutorial achtig iets

Uhmmm nog niet maar die kan ik wel even maken. Het is vrij eenvoudig. Je download een auto van bijvoorbeeld:
- Gtaplace
- GTAgarage hier vind je IMG tool zeker

- GTA inside (aanrader!)



Voor je aan de gang gaat met IMG tool, backup het bestand GTA3.img (waarschijnlijk staat ie hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models). Das wel een aanrader mocht er wat mislukken
Als je dat gedaan hebt en je een auto gedownload hebt, pak je het .rar of .zip bestand uit. Je ziet als het goed is (als je een auto en niet een paint pack, texture pack of wat dan ook), de volgende 2 files. De .dff en de .txd. De .dff is het model en .txd is de buitenkant of de inkt (het is maar net wat je lekker vindt klinken). Je gaat vervolgens naar img tool en laadt het bestand GTA3.img (ctrl + L of je vindt het onder File).
Vervolgens gebruik je F2 om de file naam te vinden die je zoekt om te vervangen (stel je wil de sabre vervangen door een gemodde versie, je zoekt dan sabre.dff en sabre.txd. typ bij zoek dan sabre.dff). Als het goed is, heb je hem dan gevonden (let op, alleen als de naam volledig klopt met de gemodde versie vervangen! Anders kunnen er dingen fout gaan).
Nu de laatste stap en de belangriijkste. Klik met je rechtermuisknop op sabre.dff en druk op replace. Zoek je gemodde versie en dubbel klik er op. Als je dat gedaan hebt doe je hetzelfde met sabre.txd. Let op, vervang dan wel de TXD file door een TXD file. Anders doet of je auto het niet, of is je auto wit. Als je dat gedaan hebt ben je eigenlijk klaar.
Nu wil het wel eens zo zijn, dat je een in de readme, een bepaalde regel in handling.cfg moet vervang of in carcols.dat. Deze files staan in de data map. Dus waarschijnlijk in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data. (backup deze hele map maar, hij is niet zo groot en dat kan absoluut van pas komen). Om de regel te vervangen doe je het volgende

Ga naar de data map en ga naar de het bestand handling.cfg. Open dit bestand met kladblok. Als je dit gedaan hebt, zoek je de regel op van de auto die je hebt gemod. Ik gebruik nu even het voorbeeld de sabre. Je gaat naar de regel van de SABRE en vervangt deze hele regel. Vervolgens sla je het bestand op door ctrl + s. Als je in een andere data file iets moet vervangen, werkt dat hetzelfde. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Kom je er niet uit, post dan een bericht, ik help hier graag mee.
 
Ik heb het gedaan maar blijft ook op de helft :eek::shocked:
Ik probeer het nog 1 x. de 6x dat ik het uninstall.

Dan volg ik het nog een x op :D
 
Ik heb SA ook heel veel gemod.
Als je het fout doet, dan verpest je wel heel het spel.
Daarom gebruik ik bij IMG tool ook gewoon verwisselen bij bestanden en niet vervangen, anders moet je helemaal reinstallen als je het fout doet.
Welke mods heb je precies geinstaleerd, ik heb de meest bekende wel dus misschien kan ik je helpen.
 
Dat hoeft niet eens perse. Je kan ook gewoon continu backups maken, al kost dit wel wat ruimte, het werkt wel. In models kan je niet veel verkeerd doen. Het is heel flexibel. Bij de data files moet je wat voorzichtiger zijn. Zeker bij vehicles.ide Die heb ik regelmatig verknalt. En dan start het spel niet meer op.
 
Ja Bedankt het is gelukt maar weet niemand een mod een modern mod ofsow?
ik heb dit speel 6 maanden geleden gespeelt toen was er no geen modern mod. maar toen had ik um uninstalleert :D
nu kan ik em nie meer vinden. heb al op google gezocht
 
Auto Mod's

Heey Allemaal,

Ik heb een Hummer H2 in San Andreas Gedaan. Maar Is Er Een Code Of Een Plek Waar Ik Hem Kan Vinden?

Groetjes Quincyy
 
Hangt er van af. Welke auto heb je vervangen? En, hoofdletter aan het begin de zin is genoeg hoor.
 
ik heb de nebula, de sunrise en de ranger vervangen door de h2, een bentley en een formule 1 auto. maar ik zie ze niet
 
Ik heb het zelfde probleem.
Ik heb het al talloze keren geprobeerd maar het lukt me gewoon niet.
Wesley wat heb je gedaan dat het nu wel lukt?

Gr. MMike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan