GTA San Andreas register?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommm

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Hallo, ik heb GTA San Andreas nu al behoorlijk lang in bezit (maar al heel lang niet meer gespeeld). Nu leek het me wel leuk om hem weer eens te spelen maar als ik hem wil installeren zegt hij: 'Play GTA San Andreas' op zo 'n button. Dit klinkt normaal máár ik denk dat ik hem de vorige keer verkeerd heb verwijdert want ik heb echt geen enkel bestand van GTA SA meer op mijn computer dus het spelen zal wel moeilijk worden. Ik denk dat hij nog in het register staat of ergens anders. Van registers en dergelijke heb ik echt geen verstand dus weet iemand een simpele manier (of programma) om GTA SA voledig uit mijn register te krijgen waardoor ik hem weer gewoon kan installeren?

Alvast bedankt :)
Tom

waarom een betaald programma als het ook gatis kan met cc cleaner ??

Het is een gratis tooltje hoor, zelf gebruik ik hem ook soms:D
Ik kies juist die uit, zodat je dan niks op je PC hoeft te installeren.

Volgens mij is mijn pc nu een stuk schoner met dat cc programma maar GTA SA is nog steeds niet volledig weg :confused::p

en??

Hallo, ik heb GTA San Andreas nu al behoorlijk lang in bezit (maar al heel lang niet meer gespeeld). Nu leek het me wel leuk om hem weer eens te spelen maar als ik hem wil installeren zegt hij: 'Play GTA San Andreas' op zo 'n button. Dit klinkt normaal máár ik denk dat ik hem de vorige keer verkeerd heb verwijdert want ik heb echt geen enkel bestand van GTA SA meer op mijn computer dus het spelen zal wel moeilijk worden. Ik denk dat hij nog in het register staat of ergens anders. Van registers en dergelijke heb ik echt geen verstand dus weet iemand een simpele manier (of programma) om GTA SA voledig uit mijn register te krijgen waardoor ik hem weer gewoon kan installeren?

Alvast bedankt :)
Tom

hey ik heb nu echt precies hetzelfde probleem als jij maar heb je al een oplossing gevonden ?? want by my doet hy het niet
thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan