gta san andreas start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

master1raoul

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
hallo,

ik wou vandaag gta san andreas opstarten doet hij het niet :(
als ik dubbelklik op het iccontje op me bureaublad gebeurt er niks.
wie kan me helpen??

Systeemherstel?
opnieuw installeren ?
legaal?

maak een nieuwe link naar de originele file, verwijder de snelkopeling die je nu op het bureaublad hebt staan...

klik met je rechter muisknop op het bureaublad, en kies nieuw => snelkoppeling,
nu start een wizard op, klik op bladeren, kies de locatie waar je het spel geinstaleert hebt.
als je niks hebt aangepast tijdens de instaltie zullen de originele files zich in de volgende map bevinden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas
kies hier "gta_sa" en klik volgende, kies een naam die op uw bureablad moet verschijnen en kies ok, nu zal de link weer hersteld zijn.

mocht het probleem nog niet opgelost zijn, dan heeft het niks met de link naar de originele files te maken,
mocht het niet gelukt zijn stuur dan nog een bericht

m.v.g Remco

Heb je het spel geupdate?

Want dan zal je een nieuwe crack moeten zoeken die overeen komt met de versie van je spel.

nee k heb hem niet geudate maar wel een save game van iemand anders overgenomen.
ligt het daar aan?

ps. hij heeft nog wel gespeelt met die save game

heb je toevallig mods erop geinstaleerd want dan willen sommige savegames op de sommige maniet niet meer werken...

ik heb nu een andere crack geprobeert en het werkt.
alleen ben ik nu me savegame kwijt

Je savegames staan in: C:\Documents and Settings\*username*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files (als windows op schijf C is geinstaleerd)

Gr. Kasper

Ps. *username* = is je gebruikers naam

ja dat weet ik daar staat hij ook in maar als ik het spel start en ik kijk bij load game staat hij daar niet :confused:

Hoe heten de bestandjes is de map: GTA San Andreas user files?

Als ze anders heten dan; GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, etc. dan kan je ze niet zien bij het laden.

Als ze anders heten dan moet je hernoemen.

Gr. Kasper

Als je vista hebt, hoor je neit moeilijk te doen ;)
Gewoon rechtermuis knop op de snelkoppeling en klik dan als administrator uitvoeren.
Hou zou gewoon gaan lopen.
Maar als je XP hebt kan er schade zijn aan de cd, ik zou hem terug brengen ! ;)
Als je hem gedownload hebt en je hebt xP zou ik een ander site pakken :thumb:
Maar als je hem gedownload hebt EN je hebt vista, moet je gewoon ( zoals ik al zei ) rechtermuisknop op de koppeling én dan op openen als administrator.

Succes ! :D

het lukt niet als ik hem als administrator uitvoer zie ik ook die save bestandjes :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan