GTA San Andreas stopt met laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aspire 7530

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
ik heb san andreas gekocht en zo'n patch geinstalleerd om andere auto's te krijgen en het lukte wel om een auto in het spel te stoppen dacht ik. dus ik startte het spel op maar bij het laden hangt ie vast op de helft en de muziek gaat gewoon door. Ik heb Vista, maar voor dat ik die patch had geinstalleerd deed-ie het wel,nu niet meer. kan iemand mij helpen????

Laatst bewerkt:
dan haal je die rotzooi weer weg (De autos bedoel ik...)

Verder zal je bij eht installeren van mods ook moeten letten op de versie. Als jij het spel net hebt gekocht, is de kans groot dat jij nu versie 2.0 hebt. De mods draaien meestal op versie 1.0 en de kans is groot dat het daarom niet werkt.

Mods verwijderen zou het probleem moeten oplossen, eventueel nog een herinstallatie van het spel zelf. Wil je toch mods, dan zal je je spel meoten downgraden naar 1.0, hoe weet ik echter niet.

ja klopt wat Lita zegt:

Verder zal je bij eht installeren van mods ook moeten letten op de versie. Als jij het spel net hebt gekocht, is de kans groot dat jij nu versie 2.0 hebt. De mods draaien meestal op versie 1.0 en de kans is groot dat het daarom niet werkt.

Mods verwijderen zou het probleem moeten oplossen, eventueel nog een herinstallatie van het spel zelf. Wil je toch mods, dan zal je je spel meoten downgraden naar 1.0, hoe weet ik echter niet.

had ik ook ik heb alle mods er afgehaald en opnieuw geinstaleerd je kunt ook dowgrade ja
weet niet hoe het moet maar heb wel link voor je.
http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=downloads&showfile=67\

succes:thumb:

ik heb het spel net gekocht maar ik ga het straks proberen. Moet ik ook de auto's die je in het spel wil vervangen ook eraf halen?, die auto's heb ik gedownload van een site. ik heb vista dus mischien moet ik ook een andere patch of niet?

Als je het spel net hebt gekocht, dan heb je vrijwel zeker niet versie 1.0 dus je zal eerst MOETEN downgraden voor je uberhaubt aan mods kan gaan denken.

dus als ik dat download (downgrader) dan weer sami downloaden en dan van een site auto's downloaden en die in het spel zetten. kijk morgen of het lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan