gta: san andreas uit de winkels gehaald!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
dit las ik zojuist op tweakers.net

http://tweakers.net/nieuws/38151

nu moet ik tog wel zeggen dat rockstar hier zware verliezen mee zal maken: iedereen die het spel nog zal willen kopen zal het dus kopieren van iemand die het al heeft(zoals ik) of het downloaden. het spel was al 18+ en tog omdat er een beetje sex in voorkomt(die eiglijk gelockt was:confused: ) halen ze de game uit de winkels:o dit gebeurt dus ook in Belgie(nederland)??? correct me if i am wrong: ik wil wel ff kwijt dat dit een zeer trieste zaak is en rockstar er zeker niet goed zal bij varen. ook is het raar dat ze het pas doen bij de pc-versie terwijl het bij de PS2 versie ook al zo was!!

het is idd flauw. maar neem nu bijvoorbeeld playboy the mansion dat een zuiver sexspel is!! die mag dan wel en das tog ook maar 18+:confused: daar wordt geen ophef over gemaakt: misschien omdat het juist over sex is dat het spel gaat... de wereld wordt hoe langer hoe gekker!!

Geplaatst door skelle
het is idd flauw. maar neem nu bijvoorbeeld playboy the mansion dat een zuiver sexspel is!! die mag dan wel en das tog ook maar 18+:confused: daar wordt geen ophef over gemaakt: misschien omdat het juist over sex is dat het spel gaat... de wereld wordt hoe langer hoe gekker!!

Ja? En sexgames zijn dus 18+, dus is PlayBoy 18+ en wordt het ook niet in de "normale" amerikaanse game winkel verkocht.

typisch amerikaans: wat maakt nu 1 jaartje verschil uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan