gta san andreas werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky444

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
hallo mensen

ik heb san andreas legaal een paar weken geleden voor de pc gekocht ik installeren tijdje spelen. tot eergisteren ik probeerde het spel op te starten maar nu doet hij niks meer. ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar dat werkt ook niet

weet iemand hier een antwoord op

groeten, sneaky444:( :( :(

"Hij doet niets meer" is niet echt een goede omschrijving van het probleem.

heb je alchol of clone cd opstaan werkt het spel ook niet,
meer trouwens

Meestal helpt het om het vage bestandje te verwijderen, ben alleen de naam vergeten. Je kan het vinden in je GTA San Andreas User Files map. Het enige wat in die map hoort te staan zijn je save games en de mappen Gallery en User tracks. De rest kan je geloof ik verwijderen en dan werkt je spel weer. Maak eerst een back-up van de bestanden die je gaat verwijderen of knip ze naar een ander locatie. Succes.

gta sanadreas

heb je een pc cras gehad en de,windows opniew geinstaleert? als dat zo is zijn er progammas verwijdert ga naar de website van je frabikant en volg de inkstruksies

Laatst bewerkt:
hallo mensen

ik heb san andreas legaal een paar weken geleden voor de pc gekocht ik installeren tijdje spelen. tot eergisteren ik probeerde het spel op te starten maar nu doet hij niks meer. ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar dat werkt ook niet

weet iemand hier een antwoord op

groeten, sneaky444:( :( :(

kijk of de cd niet vuil is als de cd vuil is moet je een nat doekje nemen en 3 cirkels maken droog de cd af met een sevrjet steek de cd terug in de pc en dan moet het werken ik heb het zelf geprobeerd
;)

@huseyink

1. je reageert in een topic van 2005, die is dus al heel lang niet actueel meer.
2. je geeft een misbruikmelding die niks aangeeft.
3. topic sluit ik maar.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan