GTA san andreas werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hallo beste mensen,

mijn spel gta san andreas werkt niet meer,

als ik het spel start dan geeft hij gewoon het menu en kan ik gewoon kiezen voor een nieuw/bestaand spel.

MAAR DAN doet hij alsof hij aan het laden is, dan laad hij tot de helft en dan valt hij(het spel) uit.

met afwachtige groet Casper

Heb je toevallig modificaties(/mods) geïnstalleerd? Of toevallig een illegale versie van San Andreas?

Ik heb mods geïnstalleerd en toen deed hij het niet meer, ik heb wel de legale versie.

bedankende groetjes van casper

Heb je wel eerst je SA versie gedowngrade naar versie 1.0?

Rockstar heeft meerdere versies van het spel uitgebracht, waardoor in latere versies het modden onmogelijk is gemaakt. Hier kan je iets downloaden om te zorgen dat GTA gedowngradet wordt je mods kan installeren.

oké dankjewel ik ga het meteen uitproberen, ik laat het weten als het gelukt is!

Het werkt nog steeds niet!

hij laad wel en net zoals van voor laad hij maar tot de helft.

Ik heb teamviewer dus als u weet wat er gedaan moet worden om het spel levend te krijgen, ik heb teamviewuier.

Heb je wel eerst back-ups gemaakt voordat je de mods installeerde? Zet die anders terug. Zo niet: je moet SA herinstalleren... Het spijt me. En het is JE :p

Ik heb geen back-up gemaakt voordat ik de mods installeerde, ik heb het spel al 12 keer opnieuw geïnstalleerd en verwijderd!

echt heel erg bedankt voor alle moeite groetjes casper

En het spel werkt nog steeds niet? Dat is erg raar. Verwijder dan eerst de map in Program Files, en herinstalleer GTA dan pas.

Succes!

ja, dat heb ik dus ook al geprobeerd en dat mislukte.
ik heb het ook al gedaan in "verwijder een programma" in Windows.

groetjes casper

Heeft het wel ooit gewerkt? Of heb je die mods gelijk geïnstalleerd nadat je het spel gekocht hebt? Waar stopt het laden eigenlijk? Probeer (als het bij het laden van een game is) een nieuw spel te starten.

Het spel heeft een half jaar gewerkt, ik heb de mods na dat halve jaar geïnstalleerd, het laden stopt op de helft als je een nieuw/bestaand spel probeert te openen.
Wilt u mij misschien helpen via Teamviewer?

met bedankende groet casper

Zou je even willen kijken of er geen kras in de CD zit? Het kan zijn dat nadat je de mods geïnstalleerd hebt, hij niet meer startte. En dat daarna een kras in de CD is gekomen op de plek die gebruikt wordt bij het laden van het spel :/.
EN HET IS JE:evil:

er zitten geen krassen op.

en wat betekend:evil: als ik vragen mag?

Wat is je besturingssysteem?
:evil > ik ben waarschijnlijk niet (veel) ouder dan jij :p

16 :D
Maar weer OT: Probeer eens rechtermuisknop op het icoontje van SA, dan compatibiliteitsmodus en dan XP sp3...
Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan