Hallo
ik probeerde onlangs GTA San Andreas te installeren op mijn laptop. Maar het eerste wat ik kreeg toen ik op install klikte was deze volgende foutmelding:
Ik heb het al proberen te runnen in compatibiliteitsmodus (alles uit de lijst geprobeerd), uiteraard ook als administrator uit proberen te voeren maar hij blijft deze melding geven.
Kan het aan Windows 7 liggen want op mijn desktop PC met Windows XP Home Edition Service Pack 3 doet hij het gewoon...
Dit zijn mijn systeem specificaties:
klik hier voor uitgebreide specificaties
ik probeerde onlangs GTA San Andreas te installeren op mijn laptop. Maar het eerste wat ik kreeg toen ik op install klikte was deze volgende foutmelding:
De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.
Ik heb het al proberen te runnen in compatibiliteitsmodus (alles uit de lijst geprobeerd), uiteraard ook als administrator uit proberen te voeren maar hij blijft deze melding geven.
Kan het aan Windows 7 liggen want op mijn desktop PC met Windows XP Home Edition Service Pack 3 doet hij het gewoon...
Dit zijn mijn systeem specificaties:
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo 2,2 GHz
Geheugen: 4GB RAM DDR3 soDIMM
Grafische kaart: nVidia GeForce GT 240m 1GB RAM
Opslagruimte: 2 x 500 GB @5400 RPM
Muis: Logitech G3
klik hier voor uitgebreide specificaties
Laatst bewerkt: