GTA: San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dazzl

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2005
Berichten
38
Ik heb GTA: SA al een paar weekjes en hij deed het altijd perfect. gisteravond speelde ik et ook en hij deed het ook perfect. Maar ik wou em vandaag spelen, doe de cd-rom erin. Hij laast zijn scherm, ik druk op: Play GTA: SA maar daarna gebeurd er helemaal nix meer :evil:

ik heb het op verschillende manieren geprobeert om het spel te laden. als ik em start geeft de muis eerst het tekentje dat hij de cd leest, dan een zandlopertje en vervolgend doet ie nix meer!

Help!!
 
zeker gebrande versie?
Een vriend van mij heeft dat ook gehad, hij ging hem opnieuw installeren. Ik weet nog niet of het is gelukt.

Edit
Ik hoor dat het is gelukt (opnieuw installeren). Maar zorg er wel voor dat je save games behoud.

Edit
Maar hoor nu alweer dat het bij hem neit meer werkt. Kortom GTA SA geeft veel problemen als je hem niet origineel hebt. Koop gewoon een nieuwe
 
Laatst bewerkt:
ja, maar dat is nou het K*TTE iIK HEB DE ORGINELE VERSIE :eek:

ik heb voor 2 maten van me ff gebrand met mn orginele versie, daarna speelde ik em en hij deet et gewoon. Toen de volgende dag (vandaag dus) wouk em nog een x spele en hij deet et niet meer :mad: :mad:
 
Wat je ook kan proberen is het volgende
ga naar mijn documenten\ GTA San Andreas User Files \ in deze map staan je saves games en ook een filetje
"gta_sa.set" dit kan je verwijderen als je dan het spel weer start maakt het spel dit filtje weer opnieuw aan dit zijn dan de standaart instellingen van het spel
Ik had hetzelde probleem en bij mij werkte het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan