gta san andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
weet iemand waar ik leger kleren kan halen zodat ik zonder problemen bij een leger basis naar binnen kan?

Volgens mij is dat niet mogelijk. Je zal gewoon de basis binnen moeten rijden en dan proberen te vluchten. Politiepakie werkt ook niet.

Politiecode (minder politie) werkt ook goed op dat moment:D

En met een tank maken die politieauto's niet zoveel uit hoor;)

Succes:)

zit op de ±78% zonder cheats, en dat wou ik tot de 100 zo houden:P

nog andere tips om veilig in en uit een leger basis tekomen?

Hard rijden:D

Nee de politie krijg je toch wel achter je aan (zelfs SWAT en FBI).

Nee pak de jeep die er staat (patriot) of zorg dat je een snelle auto hebt die een beetje kan terreinrijden. Ga zo snel mogelijk de bergen in die om het gebied heen liggen.

Ster 5 (FBI) ben je heel snel kwijt (gewoon rondrijden). Daarna raad ik je aan om op zoek te gaan naar een politiester (Swat weg). Die daarna raak je ook wel kwijt (misschien met behulp van nog een politiester).

Zorg ervoor dat je van te voren de bergen en het gebied rond de legerbasis een beetje hebt verkent. Dit is zodat je weet waar je heen moet. Het is niet handig als je een doodlopent pad of het water inrijdt.

in de woestein waar jij het over hebt wil ik nog een keer rond neuzen, vandaar. en op het 2e eiland moet ik ook wezen en dan kan ik de wolken niet in

@ kevin: Er is maar één echte woestijn. Namelijk die bij de legerbasis.
Kan je misschien even een naam van een stad geven?

@marcel: Ik ben bang dat je die niet meer gaat halen. Die is maar op één manier te krijgen en dat is de volgende: In de laatste missie rijd je naar je garage toe en dan zet je dat ding daar neer. Dan stap je uit en laat je, jezelf dood gaan. De wagen staat nu nog wel in de garage.

Ik heb een idee:D

Probeer het via de spoorbrug en via de kant:

SA.gif

1= Het vliegdekschip
2= De spoorbrug
3= Via de kant

Wanneer beide mogelijkheden niet werken kan je een boot pakken (liggen er genoeg) en dan kan je ernaartoe varen.

heb ik ook geprobeerd, heb zelfs op een lantarenpaal gestaan op de hoek in de basis, maar ik kon hem nog steeds niet vinden dus denk dat hij ergens binnen zit, omdat ik te pletter viel had ik geen zin meer om die jetpack te hale maar de volgende keer ga ik het via t dak proberen als ik niet naarbeneden word gehaald door de afweer rakketen

In het water liggen bootjes. Met die bootjes kan je ernaartoe varen. Dan kan je een foto maken.

als ik te digt bij kom krijg ik ook politie achter me reed aan dsu denk dat het dak de beste optie is

Geplaatst door kevin sk8erboy
als ik te digt bij kom krijg ik ook politie achter me reed aan dsu denk dat het dak de beste optie is
Je kan het proberen en anders toch maar die politie.

als je op de brug staat staat er boven die vliegtuigdekschip een rood rondje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan