GTA San andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdb'tje

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2006
Telkens wanneer ik een tijdje gta san andreas speel, loopt het beeld vast en kan ik niet meer verder spelen. Vroeger had ik dit niet. Ik heb het spel namelijk nog eens opnieuw geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Je hebt niks veranderd aan de instellingen? Hoger gezet?

- Kijjk eens bij de instellingen en zet het op een lagere beeldkwaliteit.

- Vertel de naam van je videokaart ( kijk in deze handleiding voor info ), daarna de drivers van je videokaart updaten. Hier info over updaten drivers.

- Kijk ook eens hier.

Heb m'n beeld lager gezet omdat ik ook dacht dat het daar aan lag. Zou het kunnen liggen aan savegame dat ik gedownload heb?

Intel(R) 82865G Graphics Controller is mijn grafische kaart

Misschien een hele stomme vraag, speel je het spel met de originele cd? Of met een copy... ik heb hem zelf ook gespeeld met een copy en daar werkte het absoluut niet soepel mee.

Het lijkt me stug dat het aan de savegame ligt die is gedownload, wat je kan doen is zodra je het spel start hem gelijk onder een nieuw "slot" te saven. En vanaf die laatste save gaan spelen.

Groet Greg

Het ligt niet aan de savegame, maar het kan aan de crack liggen die je eventueel gebruikt.

Je kan je drivers updaten, even de Intel site bezoeken, en daar de drivers voor je geinteregeerde videokaart zoeken en dan downloaden.

Eerst je oude drivers verwijeren en dan installeren en dan nieuwe installeren en pc opnieuw opstarten.

Ik speel hem met de originele cd, zal het spel eens herinstalleren

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag, maar hoe verwijder je oude drivers?

Vaak kan dat gewoon via start - configuratiescherm - software en dan bij de I van Intel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan