GTA San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy51

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Berichten
14
Hallo,

Ik heb GTA SA gekocht om het zogehete 'modden' toe te passen en het spel fraaier te maken met auto's en andere voertuigen. Maar het wil niet lukken ik vind alleen maar tutorials in het engels, en dat is niet bepaald mijn sterkste taal:). Daarom wil ik vragen of hier iemand meer van 'modden' afweet of een goede turorial in het NEDERLANDS heeft. Ik wil ook een site weten waar je makkelijk voertuigen af kan halen.

Alvast Bedankt,

Tommy
 
ik heb wel wat maar niej in het nerderlands.
hier kan je je auto's vandaan hale: www.gta3.net
hier kun je het programma vinden waarmee je de voertuigen er in zet:
http://grandtheftauto.filefront.com/file/San_Andreas_Mod_Installer_SAMI;55091#Download


als je het programma hebt, gewoon instralleren.
als hij klaar is open je het programa en druk je op install a mod.
de san andreas directory is de plaats op je computer waar gta san andreas staat. die is al ingevult en hoef je niks meer mee te doen.
nu moet je een mod downloaden van die site die ik hierboven gaf. als hij klaar is met downloaden is het een .rar bestand laat dat zo en pak hem NIET uit. ga nu weer naar het programma en druk bij de mod location op browse. zoek nu naar dat .rar bestandje die je hem gedowload en klik op open. druk vervolgens op continue en daarna nog een keer op continue. als je dat gedaan hebt staat er costum vehicle name daar vul je de naam in van de auto.
bij vehicle to replace daar kies je een naam van de auto die je er uit wilt halen. dus je wilt de auto greenwood er uit halen dan selecteer je die. vervolgens druk je op install. en klaar is kees !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan