GTA San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimmyJack23

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Berichten
137
Hallo,

ik heb GTA San Andreas al een paar jaar, en nu wilde ik ook mods toevoegen.
ik heb eerst de versie van 2 naar 1 gezet, en heb toen meerdere keren een mod erin gezet. Maar nu heb ik vast de verkeerde mod erin willen zetten waardoor hij vast liep. Ik heb de mod er weer uitgehaald maar nog steeds geen verandering. Ik had een auto (Bullet) gemod en die in mijn garage gezet. Toen ik alle mods er weer uit had gehaald en het spel opstarten en maar mijn garage (San Fierro: Dorethy) liep bleef hij daar voordat hij openging vast lopen. En wat ik ook doe: opnieuw installeren, mijn backup gebruiken. bij die savegame kan ik niet meer de garage in. Dus als iemand mij zou willen zeggen hoe of wat ik moet doen om hem het weer te laten doen, laat het mij dan weten.

Alvast bedankt:thumb:
 
je save files veilig stellen,
opnieuw instaleren en dan je save files terug zetten.
en zorgen dat alles van GTA SA van je pc is.
 
heb ik gedaan. Ik heb alles (behalve GTA San Andreas User Files) eraf gehaald. Misschien ligt het daaraan? Maar ik kan nu gewoon weer spelen (met mods), alles doet het gewoon alleen kan ik niet bij die garage komen. dus is niet heel erg.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nieuw Bericht:

Ik heb hem net alles van GTA San Andreas eraf gehaald en opnieuw geïnstaleerd. Maar toen ik de save games er weer bij zette en het spel opstarten wat goed ging, en ging vervolgens op het account met de defecte garage in Dorethy. Toen kwam hij niet verder dan de helft van het balkje. Ik denk dat dat door het save gave komt dat die is geïnfecteerd en niet het spel. Dus misschien als ik die verwijder (wat ik niet wil , want ik ben ver) kan ik het misschien weer normaal spelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan